1

بهراد و سه امتیاز شیرین خارج از خانه

دومین هفته از رقابت های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با درخشش نماینده اردبیل در ماهشهر همراه بود.
تیم فوتسال بهراد در خارج از خانه سه امتیاز شیرین و دلچسب کسب کرد تا همچنان با امیدواری بیشتر به روزهای آینده چشم بدوزد. در این دیدار جمیل و طلوعی هر کدام دوگل و آصفی یک گل به ثمر رساندند تا در مقابل چهار گل میزبان به پیروزی برسند.
مسافت طاقت فرسای اردبیل تا ماهشهر می توانست مشکلات عمده ای را برای یاران تیم بهراد به ارمغان آورد ولی خوشبختانه یاران تیم به همراه کادر فنی و سرپرستی فعل خواستن را به خوبی صرف کردند و سه امتیاز با ارزش به دست آوردند تا بتوانند با چهار امتیاز از دو بازی انجام داده در مکان دوم جدول رده بندی قرار بگیرند. همان طوری که قبلا اشاره شده بی حاشیه بودن و حضور افرادصادق و علاقه مند به خدمت در تیم یکی از مهم ترین ویژگی های بهراد اردبیل می باشد.
در هفته سوم رقابت ها وظیفه تماشاگران و دوستداران فوتبال و فوتسال اردبیل است که با حضور در ورزشگاه رضازاده، تیم بهراد را با تمام وجود مورد حمایت قرار بدهند تا این تیم بتواند با برخورداری از یک پشتوانه قوی مردمی گام سوم را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد.
وقتی نیمکت یک تیم از نظر کادر سرپرستی و کادر فنی از سرمایه ای قابل توجه برخوردار باشد اثر آن را می توان در داخل زمین و نتایج به دست آمده کاملا حس نمود. عینی سرمربی تیم عاشقانه در خدمت تیم و اهداف متعالی آن قرار گرفته و دو نفر از بزرگان و افتخارآفرینان دنیای توپ گرد استان در دهه 60 اصغر فرخی و یوسف فتحعلیزاده به عنوان مرییان تیم، نعمت بزرگی برای این مجموعه به شمار می روند. امید است با ادامه روند موفقیت، تیم بهراد بتواند حقانیت فوتسال اردبیل را به اثبات برساند.