1

سرمربی صدرنشین لیگ برتر بر علیه بازیکنان خودش!

 

مهدی تارتار مربی موفق پارس جنوبی این روزها باید که روی ابرها هم سیر کند.

چه کسی فکر می کرد تیم گمنام،جوان و تازه به لیگ برتر صعود کرده پارس جم بتواند با ارایه بازیهای خوب،صدرنشین لیگ برتر باشد.

تارتار رابطه نسبتا خوبی هم با کارلوس کی روش دارد؛ او از جمله مربیانی بود که یکی دو سال قبل سر تمرین تیم ملی رفت و از تمرینات کی روش نت برداری کرد، اتفاقا سرمربی تیم ملی هم حسابی او را تحویل گرفت.

اما به نظر می رسد سرمربی پارس جم هنوز کی روش را نمی شناسد و با اخلاقش آشنایی ندارد.

تارتار اگر کی روش را می شناخت این حرف ها را نمی زد:” واقعاً جای بازیکنان با کیفیت تیم ما در لیست تیم ملی خالی است. با تمام احترامی که نسبت به دروازه‌بان‌های تیم ملی قائلم معتقد هستم فروزان یک سر و گردن از بقیه است. تصمیم دارم در یکی دو روز آینده به تمرین تیم ملی بروم و با کی‌روش صحبت کنم. خیلی صمیمی و دوستانه از او خواهش می‌کنم برای افزایش انگیزه بازیکنان ما عملکرد آنها را مدنظر قرار دهد.”

دفاع از عملکرد بازیکنان تیم و حمایت از آنها کار خوبی است که تارتار اجام داده اما در مواجهه با چه کسی؟ کی روش؟!تجربه سالهای حضور کی روش در ایران نشان داده او در مواضعش بسیار سرسخت و لجوج است.

وقتی تارتار می گوید:” فروزان یک سروگردن از دروازه بانهای تیم ملی بالاتر است” یعنی انتخاب های کی روش را زیر سوال برده و احتمالا شانس دعوت دروازه بان تیمش به تیم ملی را کاهش داده است!

همچنین این حرفش که می گوید:”می روم دوستانه از کی روش می خواهم به بازیکنان تیم من توجه کند” به نوعی “توصیه کردن” را تداعی می کند؛ مساله مهمی که سرمربی تیم ملی کاملا با آن بیگانه است و هیچ گاه توصیه پذیر نشان نداده است.

تارتار با حرفهایش کار فروزان و سایر بازیکنان خوبش را برای دعوت به تیم ملی سخت تر کرد؛شک نکنید.

حذف ناباورانه جوانان ایران در دور مقدماتی قهرمانی فوتبال آسیا