1

روزهای پرفشار برای پرسپولیس و برانکو

 
برانکو ایوانکوویچ معتقد است بازی سختی در انتظار تیمش خواهد بود. در فصل اول حضور برانکو در پرسپولیس، پدیده با رضا مهاجری در هر دو بازی پرسپولیس را متوقف کرد اما در فصل گذشته قرمزهای تهران رفت و برگشت پدیده را شکست دادند.
پدیده تا به حال پرسپولیس را شکست نداده و حاصل شش ملاقات قبلی این دو تیم سه برد و سه تساوی برای پرسپولیس است. این تیم اما با شکست دادن استقلال در ورزشگاه آزادی ثابت کرد میهمان خطرناکی است.
بازی‌های پدیده با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در دو فصل اخیر صحنه هایی ماندگار داشته است. در فصل قبل پرسپولیس پس از برد چهار- صفر مقابل پدیده، جام قهرمانی را بالای سر برد. دو فصل قبل هم این بازی با آخرین گل مرحوم هادی نوروزی با پیراهن پرسپولیس در یادها باقی ماند.
دو سرمربی برای بازی فردا( دوشنبه) مشکلاتی هم دارند. برانکو، مدافعش شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، فرشاد احمدزاده هم همچنان مصدوم است.
رضا مهاجری به دلیل اخراج در بازی قبل نمی تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند. محمد قاضی بهترین گلزن لیگ هم کمی مشکل دارد و شاید به این بازی مهم نرسید.
دوئل علی علیپور ۶ گله با محمد قاضی ۷ گله هم از جذابیت های این بازی است.
🔸پرسپولیس از این بازی به بعد روزهای پرفشاری دارد و با توجه به انجام بازی عقب افتاده‌اش در لیگ مقابل صنعت نفت آبادان و جام حذفی دربرابر بادران باید در دو، سه ماه آینده هر چهار، پنج روز به میدان برود.
🔸 @iran_sportpress