1

خبرنگار ورزشی روسی مجری برنامه قرعه کشی جام جهانی

اجرای برنامه قرعه کشی رقابت های جام جهانی روسیه بر عهده یکی از خبرنگاران ورزشی این کشور به نام ماریا کوماندیانا گذاشته شده است.
این مجری با اعلام فیفا به همراه گری لینه کر مجری معروف انگلیسی برنامه ای را که میلیون ها بیننده از سراسر دنیا خواهد داشت اجراء می کنند.
این خانم مجری در خبرگزاری “راشاتودی” فعالیت می کند . در روسیه هواداران بسیاری دارد و او را به خاطر مصاحبه های جنجالی و سؤالات عجیبش می شناسند. این گزارشگر و خبرنگار روسی برای فوتبالدوستان ایرانی هم چهره ای شناخته شده است چرا که او اخیرا با سردار آزمون ملی پوش کشورمان نیز گفتگویی داشته است.
او می گوید:” از 17 سالگی خبرنگار ورزشی بوده ام و در روزنامه های ورزشی کار کرده ام. خبرنگار ورزشی بودن در زندگی من مانند یک سفر عالی و بزرگ ترین هیجان بوده است و اکنون منجر به این شده که روی یک صحنه با گری لینه کر و ستارگان استثنایی فوتبال حضور داشته باشم. برای این باید از فیفا و کمیته برگزاری مسابقات تشکر نمایم”.
این خبرنگار ورزشی در مصاحبه های خود به پیشینه و سابقه ورزشی خود اصلا اشاره ای نکرده و به نظر می رسد نفر سومی ورزش روسیه است که به این افتخار بزرگ دست یافته است.