1

گلریزان جامعه ورزشی اردبیل

مردم اردبیل در طول تاریخ و در حوادث و رخدادهای مختلف، فداکاری، گذشت، ایثار و عشق خود به مردم و وطن اسلامی را به نمایش گذاشته اند. مردم خونگرم، متعهد و عاشق ولایت و خاندان اهل بیت (ع) هر وقت به حضورشان در صحنه نیاز بوده دریغ نکرده اند و برای حمایت از مردم و مسؤولان با جان و دل اعلام آمادگی نموده اند.

جامعه ورزشی استان نبز هم گام و هم دوش با سایر اقشار در جهت تامین آسایش و امنیت جامعه از هیچ کوششی کوتاهی نکرده اند و در مواقع ضروری با عشق به مردم و ائمه اطهار(ع) قدم پیش گذاشته و حضور پررنگ و ارزشمند خود را در همه صحنه ها به نمایش گذاشته اند.

در جریان زمین لرزه غرب کشور مردم اردبیل از جمله استان های پیشرو در کمک رسانی به مردم آسیب دیده منطقه بودند و در این میان جامعه ورزشی و ورزشکاران نیز با احساس مسؤولیت و با درک شرایط بحرانی غرب کشور توان خویش را به کار گرفتند و به یاری مردم پهلوان پرور آن منطقه شتافتند.

و امروز بار دیگر گوشه ای از عشق و محبت ورزشکاران استان به میهن اسلامی و مردم قهرمان آن به نمایش درآمد. مجموعه ورزشی تختی اردبیل و سالن سرپوشیده شهید آسمانی پذیرای جمع باصفای ورزشکارانی بود که با حضور در مراسم گلریزان برای کمک به آسیب دیدگان زمین لرزه غرب کشور گرد هم آمده بودند.

رؤسای هیات های ورزشی به همراه رزشکاران و اعضای هیات ها و جمعی از مسؤولین اداره کل و پیشکسوتان ورزش برای اظهار همدردی با آسیب دیدگان کمک های قابل توجهی کرده و نشان دادند همچنان ورزشکاران این منطقه در کنار مردم و مسؤولان برای هر اتفاقی در کشور احساس مسؤولیت می کنند و برای لحظه ای هم از این مردم قهرمان جداشندنی نیستند.

دست و بازوی همه کسانی که امروز آمدند و گوشه ای از وحدت و انسجام جامعه ورزش اردبیل را به نمایش گذاشتند درد نکند. امید است با عنایت و توجه حق فضای حاکم بر ورزشو جامعه ورزشی استان همیشه آفتابی و به دور از هرگونه حاشیه سازی ها و خودمحوری باشد. انشااله