1

بازی پرسپولیس و ذوب آهن زیر ذره بین

برانکو ایوانکوویچ تا به امروز موفق به شکست ذوب آهن نشده است. این مربی در دو سال اخیر پنج بار مقابل ذوب اهن در لیگ و جام حذفی قرار گرفته که سه بار شکست خورده است. هیچ تیمی به اندازه ذوب آهن برانکو را آزار نداده است و فردا بهترین فرصت برای سرمربی پرسپولیس است که این طلسم را بشکند و اولین برد مقابل ذوب آهن را جشن بگیرد.

آمار امیر قلعه نویی اما در تقابل های اخیرش مقابل پرسپولیس چندان جالب نیست. او تا به حال برانکو را شکست نداده است. قلعه نویی زمانی استاد بردن پرسپولیس بود اما باختهای اخیرش موجب شده تا آمارش مقابل پرسپولیس به ۷ پیروزی، ۶ باخت و ۱۵ تساوی برسد. سرمربی پیشین استقلال شش سال است مقابل پرسپولیس به پیروزی نرسیده است.

پرسپولیس در بازیهای اخیر از نظر دفاعی عالی کار کرده است. این تیم در پنج بازی قبلی خود در لیگ و جام حذفی گلی دریافت نکرده است.

خط حمله پرسپولیس اما نتوانسته مانند سال گذشته کار کند و غیبت طارمی به چشم می آید. علاوه بر غیبت طارمی باید به افت محسن مسلمان و گادوین منشا و غیبت فرشا احمدزاده هم اشاره کرد.

پرسپولیس برای تکرار قهرمانی بدون دردسر به روند گلزنی بهتری نیاز دارد.

امیر قلعه نویی هنوز در ذوب آهن جا نیفتاده و این تیم در نتیجه گرفتن نوسان دارد. ذوب آهن در هفت بازی اخیر تنها یک برد کسب کرده و با صدر جدول فاصله دارد.

قرار است این تیم هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند و بازی فردا می تواند یک شروع دوباره برای ذوب باشد.

در این بازی دو دروازه‌بان ملی پوش علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری حضور دارند