1

شماره ۲۴ نشریه ورزش اردبیل منتشر شد

شماره 24 نشریه ورزش اردبیل در هشت صفحه منتشر شد.
در این شماره که شاید آخرین شماره نشریه باشد مطالب مختلفی در ارتباط با ورزش استان به چاپ رسیده است که مطالعه آنها نمی تواند خارج از لطف باشد.
در صفحه 2 نشریه مطلبی تحت عنوان انتشار شماره 24 و احتمال توقف انتشار نشریه به قلم مدیر مسؤول و پیروزی دلچسب بهراد در هوای سرد و برفی و مطلبی تحت عنوان ورزش باید مروج اخلاق و جوانمردی باشد به چاپ رسیده است.
صفحه سوم نشریه چون شماره های قبل به ستون دایمی فضول باشی ورزش اختصاص یافته که در این شماره فضول باشی در ارتباط با تیم فوتبال آبی پوشان سخن گفته است و مطلب دیگری نیز تحت عنوان فوتبال اسیر خودخواهی و خودمحوری ها در این صفحه جای گرفته است.
در صفحه چهار یکی از سوژه های روز فوتبال یعنی کمیته تشخیص اهلیت واگذاری تیم شهرداری و نقش این کمیته در تصمیمی گیری نهایی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
صفحه پنجم طبق معمول اختصاص به تاریخ فوتبال داشته و در این شماره قسمت پانزدهم اولین دوره مسابقات جام فلق مورد اشاره قرار گرفته است. ستون تصویرهای کهن برای اهالی خاطره در این شماره به عکس هایی اختصاص داده شده است که مرحوم مقصود بایرامی در آنها حضور داشته است.
و اما در صفحه شش گزارشی از مراسم گرامی داشت سالگرد درگذشت مرحوم مقصود بایرامی همراه با عکس به چاپ رسیده است.
گزارشی از فعالیت های ورزشی انجام یافته در شهرستان سرعین در صفحه هفت به همراه اطلاع رسانی در مورد جشنواره همگانی استعداد یابی ورزش استان و بازی تیم والیبال عقاب سبلان به چاپ رسیده است.
صفحه هشت این شماره به کشتی و هیات فعال آن اختصاص یافته و خلاصه ای از مهم ترین فعالیت های این هیات در یک هفته گذشته منتشر شده است.