1

بیانیه بهراد بهترین اقدام مسؤولین باشگاه

بیانیه باشگاه بهراد اردبیل حاوی نکات ظریف و نشانی از درایت و واقع بینی مسؤولین آن تیم می باشد.
بعد از دو پیروزی و یک تساوی که در سه هفته اول شروع رقابت های لیگ دسته اول فوتسال به دست آمد در اطراف این تیم برخی حرکت ها انجام پذیرفت که اگر توسط دست اندرکاران بهراد از این برخوردها و اظهارنظرها به نحوی جلوگیر ی نمی شد می توانست در ادامه راه برای این تیم دردسرساز شود. همانطوریکه در بیانیه باشگاه آمده است این تیم فعلا در اول راه است و کاری انجام نپزیرفته است. حرف ها و اقداماتی که می تواند غرور و خود پرستی و دست کم گرفتن حریفان را به دنبال داشته باشد نباید بر زبان ها جاری شود و این همان بحثی است که این باشگاه به طور ضمنی در بیانیه خود به آن اشار ه کرده است.
اجازه بدهید بهراد گام های بعدی را محکم، مقتدرانه و با اطمینان بیشتر بردارد مسلما فرصت برای تجلیل و جشن گرفتن صعود فراهم خواهد شد.این که دستپاچه شویم و با دو پیروزی و یک تساوی حرف هایی بزنیم که امکان تاثیر گزاری منفی در روند تیم داشته باشدکاری پسندیده و در راستای حمایت از این تیم نمی تواند باشد
حمایت کرد ن در این مقطع راه ها و روش های مختلف دارد که امیدواریم دوستداران فوتسال و مسؤولین استان از این امر کوتاهی نکنند. این تیم شخصیت لازم برای حضور در رده های بالای جدول رده بندی را دارد و می تواند در ورزش استان تاریخ ساز شود به شرطی که آقایان اجازه بدهند و با برخی حرکت ها که انشااله از سر دلسوزی است غرور خانمانسوز دامن این تیم را نگیرد .
دیداری که بهراد باید فردا در شیراز برگزار بکند دیداری حساس می باشد که کسب سه امتیاز آن می تواند بهراد را از یک حاشیه امنیت مناسب برخوردار نماید.آرزوی همه علاقه مندان به ورزش و فوتسال استان پیروزی بهراد در شیراز است و امیدواریم در سایه رهبری مناسب کادر فنی و تلاش شش دانگ و جانانه تک تک باریکنان این امر را مححق سازد و فردا شب بهراد با دستی پر، شهر سعدی و حافط را ترک نماید.