1

هماهنگی ضامن موفقیت در میزبانی والیبال آسیا

هر چه ایام برگزاری رقابت های والیبال آمید های آسیا نزدیک می شود دلهره و نگرانی دوستداران ورزش استان افزایش پیدا می کند.امید است با انتخاب مسؤولین کمیته ها و احساس وظیفه هر چه بیشتر تک تک آنها، استان بتواند در فینال مسابقات آسیایی با پیشانی باز از عملکرد فرزندانش در میزبانی از میهمانان احساس رضایت بکند.

مسؤولیت چارت در نظر گرفته شده برای این رقابت ها بر عهده کسانی است که نسبت به این کار اقدام کرده اند اما یادآوری این نکته نمی تواند خالی از لطف باشد که رقابت های ورزشی با دیگر موارد میزبانی از قبیل سفرهای مقامات و یا همایش ها و گردهمایی ها تفاوت های بارز و قابل توجهی دارند و امیدواریم طولانی بودن زمان مسابقات موجبات خستگی مسؤولین کمیته ها و بی حوصلگی آنها را به دنبال نداشته باشد.

همه کسانی که نام و عنوانشان زینت بخش چارت رقابت ها شده باید تا آخرین روز و تا لحظه هایی که آخرین تیم، اردبیل را ترک خواهند کرد در اختیار مسابقات باشند و در به ثمر رسیدن این مهم نقش خود را به خوبی ایفاء نمایند.

برگزاری مطلوب یک دوره از رقابت های ورزشی هماهنگی کامل و یک دلی تمامی کمیته ها و دست اندرکاران برگزاری را طلب می کند. بروز مشکل در یک بخش و نادیده گرفتن آن می تواند همه زحمات دست اندرکاران را به باد بدهد.

صرصر چو زند به بوستان گام

هم پخته فتد ز شاخ و هم خام

از چارتی که اعلام شده چنین بر می آید که والیبالی های استان و هیات والیبال در حاشیه قرار گرفته و چندان نقشی برای اعضای این هیات در امر برگزاری منظور نشده است.

به مرور زمان و در پایان رقابت ها مشخص خواهد شد که آیا افراد و یا گروه هایی قصد بهره برداری از این رقابت ها را داشته اند یا نه. استانداری و استان در امر برگزاری وظایفی و تعهداتی را بر عهده دارند و فدراسیون و زیر مجموعه آن نیز دارای وظایف تعریف شده ای هستند که هماهنگی آنها می تواند در سرافرازی استان در امر میزبانی بسیار مؤثر باشد.

انتظار می رود برای والیبالی های منطقه این امکان فراهم گردد تا در کنار عزیزان اداره کل ورزش و جوانان با حضوری مؤثر بتوانند خاطرات خوشی از این رقابت ها در تاریخ ورزش ایران اسلامی بر جای بگذارند. انشاءاله