1

گواه عاشق صادق در آستین باشد، معمای انتقال احمدی در نیم فصل

گواه عاشق صادق در آستین باشد. این مثل معروفی است که مرحوم دهخدا نیز رباعی طنزی دارد که ذیل این مثل به شرح زیر یادداشت کرده است:
به راه صادق اگر دست من شکست چه باک؟
کسی که عاشق صادق بود چنین باشد
گواه من بود اکنون در آستین ، آری
گواه عاشق صادق در آستین باشد
بعد از گذشت نزدیک به چهار ماه به یک سؤال جوابی پیدا نکرده ایم و هر چه نوشته شده و به آن اشاره گردیده به جای جواب، مارک مخالفت با هیات فوتبال استان را متحمل شده ایم. اگر آقایان صادق باشند و ایرادی در کار نبوده باشد باید جواب این سؤال را که سؤال دهها علاقه مند به تیم شهرداری و فوتبال اردبیل می باشد بلافاصله از آستین به در می آوردند و رفع شبهه می نمودند.
پرسیده شده در حالی که تیم شهرداری با مرگ دست و پنجه نرم می کرد و به دلیل بدهی و برابر رای کمیته انظباطی در نیم فصل قادر به جذب بازیکن نبوده چه کس و یا چه کسانی با انتقال داور احمدی و سه بازیکن دیگر موافقت کردند؟
در حالی که مالکیت تیم در هاله ای از ابهام بود و قرارداد بازیکنان به نام باشگاه آبی پوشان در هیات فوتبال استان و با امضای مجید حیدری به ثبت رسیده بود چه کس و یا چه کسانی برای بازیکنان یاد شده رضایت نامه صادر کردند و این در حالی است که مجید حیدری از این امر اظهار بی اطلاعی می کند.
هیات فوتبال استان مجوز خروج از استان برای این بازیکنان را با توجه به کدام رضایت نامه صادر کرده است؟
این انتقال تحت چه شرایطی صورت پذیرفته و عایدی حاصل از آن به کجا و چگونه تعلق گرفته است؟
سؤال سخت و مبهمی که نیست. دبیر هیات فوتبال استان می تواند با انتشار رونوشت رضایت نامه صادر شده از باشگاه و مجوز خروج از استان صادر شده از سوی هیات فوتبال و فیش واریزی و یا اعلام شرایط انتقال به حرف و حدیث ها پایان بدهد.
آیا نباید افرادی که در شرایط حاد و بحرانی با موافقت انتقال بازیکنان به تیم ضربه زدند را جامعه فوتبال بشناسد و به هوش و فراست آنها درود بفرستد؟ آیا خنده دار نیست در حالی که یک تیم از جذب بازیکن جدید محروم باشد دایه های مهربان تر از مادر نسبت به صدور رضایت نامه برای انتقال بازیکنان مؤثر و یار ثابت تیم اقدام کنند؟
این سؤال ما آیا ربطی به دشمنی با هیات فوتبال استان، دبیر هیات فوتبال و یا سنگ اندازی در مسیر خدمت بی منت هیات فوتبال می باشد؟ اگر قرار است بیانیه ای صادر شود بجا خواهد بود که در آن بیانیه نسبت به پاسخ دادن به سؤالات فوق در کنار حتک حرمت ها نیز اقدام گردد.