1

وداع هنرمندان و جامعه مطبوعاتی استان با مرحوم ناصر موسی پور

ناصر موسی پور هنرمند محبوب و حامی مطبوعات استان دیده از جهان فروبست و جامعه مطبوعاتی و هنری اردبیل را عزادار نمود.
وقتی در اولین ساعات بامداد دوشنبه در فضای مجازی رفتن ناصر از دنیای فانی منتشر گردید شوکی بزرگ به دوستداران آن مرحوم و تلاشگران عرصه هنر و رسانه در اردبیل وارد شد.
ناصر خیلی زود از میان علاقه مندانش کوچ کرد. او هنرمندی محبوب و انسانی محجوب بود که در صف مقدم خدمت به فرهنگ منطقه از هیچ کوششی دریغ نمی کرد.
او یار دوست داشتنی و حامی همیشگی مطبوعات استان و بخصوص نشریات محلی بود. او دلی به وسعت دریا داشت، با آغوش باز به حرف ها و پیشنهاد مطبوعاتی ها گوش می داد و با خنده ای مراجعه کنندگان را راضی و خشنود از محل کارش بدرقه می نمود.
ناصر کارمندی متعهد، عاشق به کار و دوستدار رشد و توسعه فرهنگ منطقه بود. ناصر در کنار کار هنری و مطبوعاتی به ورزش نیز عشق می ورزید و بدون والیبال نمی توانست زندگی بکند.
یکشنبه در ساعت 18 هم بازی های او در سالن شهید دیرین از غیبت بدون اطلاع قبلی ناصر متعجب شدند. چرا که او برای حضور در سالن در روزهای فرد لحظه شماری می کرد. غیبت او برای آنهایی که سال ها در کنارش والیبال بازی کرده بودند سؤال برانگیز بود. اما چه باید کرد ، در همان لحظاتی که ناصر باید در میدان والیبال حاظر می شد در روی تخت یکی از درمانگاه ها به آینده خود فکر می کرد وبرای رفتن از این دیار فانی آماده می شد.
در مراسم دفن ناصر تنی چند از پیشکسوتان والیبال و هم بازی های وی با چشمانی اشکبار آمده بودند ولی همچنان نبود او را نمی توانستند باور کنند.
یاد و خاطره این مرد بزرگ همیشه در جامعه هنری، رسانه ای و ورزشی استلان زنده و جاوید خواهد بود.
به نوبه خود این مصیبت را به خانواده و همه دوستداران و علاقه مندان آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای کلیه بازماندگان و بخصوص دو دختر گرامی اش صبر آرزو می نماییم.