1

حلاوت را هلاهِل نکنیم

انتخابات مجلس شورای اسلامی مظهر حمایت مردم از نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه و نمونه بارز از شرکت مردم در تعیین سرنوشت خود می باشد. انتخابات همیشه عرصه ای برای سرافرازی مردم و میدانی برای اثبات وفاداری به انقلاب و نظام است. انتخابات همیشه برای مردم سرشار از موفقیت ها و مسیری برای رسیدن به اهداف بوده و هست.
از اهمیت انتخابات و حساسیت مردم نسبت به آن همین بس که مردم از ماه ها قبل از برگزاری با آغوشی باز به استقبال می روند و با گرم نگاه داشتن تنور آن، بذر یأس و نومیدی را در مزرعه دشمنان می کارند و بدینوسیله همه نقشه های آن ها را نقش بر آب می کنند و رسوائی و سرخوردگی را در اردوی آن ها مستولی می نمایند.
متأسفانه عده ای که حتی جرئت معرفی خود را ندارند در تلاش هستند که به نوعی شیرینی های انتخابات و آمادگی مردم برای حضوری پرشور را به تلخی تبدیل بکنند. این قبیل افراد گویا مأموریت دارند که از هم اینک اسب خود را برای پاشیدن بذر نفاق و تخریب زین نمایند و برای رسیدن به اهداف خود و اربابانشان از دست زدن به هر حرکت و تهمت زدن و دروغ بستن خودداری نکنند.
فضای مجازی به عرصه ای برای تاخت و تاز افراد مغرض و دست نشانده تبدیل شده است. چرا و چگونه باید صادق ترین و خدمتگزار ترین افراد جامعه ما در تیررس حملات ناشناخته قرار بگیرند و به خیال خود با تخریب چهره هایی که مورد اعتماد جامعه و مردم می باشند برای اربابانشان وجهه اجتماعی تدارک ببیننند.
آن هایی که از اول سال 98 با شتاب بیشتر بر طبل نفاق و تفرقه می کوبند و با آلوده کردن جو در فکر بهره برداری های حاشیه ای هستند خائنینی تمام عیار برای نظام و انقلاب محسوب می شوند. افرادی که استقلال و حریت و مردانگی را به بهایی اندک معامله می کنند و چشم و گوش بسته در اختیار قرا می گیرند تا تفرقه را در میان مردم گسترش دهند با هوشیاری مردم و مسئولین مسلما در راه رسیدن به هدف نهایی با ناکامی مواجه خواهند شد.
چه کسانی باید با توسعه و گسترش این عادت غلط و رفتار غیر حرفه ای مقابله کنند و چه کسانی باید از این که عده ای ناآگاه و دنیاپرست چهره فعالین اتنخابات را مخدوش کنند جلوگیری نمایند؟ نقش فعالان بی طرف و بدون حاشیه فضای مجازی که خود را خادم و خدمتگزار مردم می دانند در این میان چیست؟
بدانیم و بدانیم که مردم آگاه، فهیم و مسلمان ایران اسلامی به خوبی بر توانایی ها، کارآیی ها و قدرت فرزندان خود آگاه هستند و تخریب ها و حرکت های ناشی از سفارش کدخدا های قدرت طلب نمی تواند بر اراده و تصمیم آن ها در فرستادن فرزندانی صالح و امتحان پس داده به مجلس تأثیر بگذارد.
بهتر است جمعی که در قالب های مختلف موتور تخریب چهره ها در استان را به حرکت درآورده اند از کرده خود توبه نمایند و حلاوت رقابت های سالم انتخاباتی را هلاهل نکنند و قبل از این که مشتشان در پیش مردم بیش از این باز شود برای حاکمیت یک فضای رقابتی سالم و اسلامی کمک کنند و اگر غیر از این رفتار نمایند رسوایی شان در جامعه حتمی خواهد بود.