1

بازار آشفته ای به نام فضای مجازی

خدا از گناه همه کسانی بگذرد که آشفتگی ها، دروغ پردازی ها، بی نظمی ها و باج خواهی ها را در فضای مجازی استان پایه ریزی کردند.
عده ای که نخوانده و مکتب نرفته استاد تمام پایه روزنامه نگاری شدند و با حربه ای به نام زهر چشم گرفتن قد علم کردند و متأسفانه مدیرانی ضعیف النفس ، ناکارآمد و فاقد کارنامه روشن برای در امان ماندن از نیش های آن ها به آسانی تسلیم شدند و بدین ترتیب ظلمی بزرگ برای فضای خبری و رسانه ای استان روا داشتند.
بررسی اجمالی فضای مجازی نشان خواهد داد که آشفتگی این فضا تحت حمایت چه کسانی و در چه مسئولیت هایی انجام می گیرد. حضور همیشگی و گرم اکیپ های برخی از ادارات کل و سازمان ها و قلم فرسایی عوامل آن ها در تعریف و تمجید از مجموعه و موضعگیری سریع و آنی در قبال منتقدان معرفی کننده کسانی است که با همکاری برخی از زیردستان خود در بخشیدن عنوان رسانه به پیام رسان ها دست به کار شدند و در برهم زدن فضای آرامش و یک دلی مجموعه رسانه ای استان و رو در رو قرار دادن دوستان و همکاران چندین ساله مبادرت کردند.
آن ها از گل آلود کردن آب هدفی جر ماهی گرفتن و قد علم کردن در انتخابات پیش رو مجلس نداشته و ندارند اما تاکتیک در نظر گرفته شده نشان می دهد که راهی اشتباه در پیش گرفته اند چرا که با تخریب کردن و هوچی گری و با دروغ و داستان های خیالی سر هم کردن نمی توان در قلب مردم جا باز کرد.
همین دوستان اگر حوصله فکر کردن داشته باشند میزان تأثیرگذاری نوشته های کانالی و گروهی خود در در سال گذشته و امسال را مقایسه کنند. اگر بدون تعصب نگاه کنند می توانند درصد پشت کردن افکار عمومی به جریان وابسته شان را کاملا مشاهده نمایند.
همه آن هایی که قصد دارند تا در انتخابات اسفند ماه ، خود را در معرض افکار عمومی قرار بدهند و به عنوان کاندیدا وارد صحنه بشوند فرزندان این دیار و مسلما از لایق ها و سزاوارها هستند. خودمان را درگیر افکار کوتاه و منفعت طلبانه عده ای انگشت شمار نکنیم و عنان فکر و قلم را به چنین افراد فرصت طلب واگذار ننمائیم.
همه وظیفه دارند که در فراهم کردن زمینه رقابتی سالم و به دور از هرگونه تخریب و هوچی گری و در راستای عمل کردن به فرامین مقام معظم رهبری گام بردارند.
مسلما اگر کسانی همچنان بر اجرای اوامر اتاق های فکر تخریب اصرار به ورزند و شرافت و وجدان خود را با سرسپردگی و آلت دست بودن معامله بکنند به مرور نقاب از چهره کریه و پلید آن ها کنار زده خواهد شد و همراه با اربابانشان رسوای خاص و عام شدنشان حتمی است.
با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، انتخابات و فضای حاکم بر آن باید نمادی از عشق، علاقه و وابستگی مردم و جامعه به نظام و انقلاب باشد و هر کسی که بخواهد در تحقق این اهداف در استان برخلاف جریان آب شنا نماید مسلما با سیلی محکم و گوش پاره کن مردم مواجه خواهند شد.