1

“مذاکره برای پیروزی” منتشر شد

کتاب “مذاکره برای پیروزی” نوشته پاتریک کالینز و ترجمه گروه مترجمان شرکت طنین پیک سبلان اردبیل منتشر شد.

این کتاب 298 صفحه ای حاصل تلاش گروهی متشکل از 24 نفر از جوانان تحصیلکرده به سرپرستی صفا سراج مهدیزاده مدیر عامل جوان شرکت طنین پیک سبلان(بتا) تولید کننده توپ های ورزشی می باشد.

کتاب مذاکره برای پیروزی در سه بخش و دوازده فصل ترجمه شده است. مطالب آن در فصول مختلف تحت عناوین کشف معمای واقعی مذاکره، تاکتیک های مذاکره، مذاکره چریکی، آموزش اساسی در باره مذاکره ها، مدیریت انسانی در مذاکرات، ساختن محیط مذاکره، زبان مذاکره، گوش دهید فرا بگیرید، تاکتیک های مذاکرات پیشرفته، اقدامات متقابل در مذاکره، مذاکرات بین فرهنگی، زمانی که مذاکرات شکست می خورد و ده اصل مذاکره در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

صفا سراج مهدیزاده سرپرست گروه مترجمین این کتاب در مقدمه آن آورده است: مذاکره برای پیروزی ، راهنمای تاکتیکی کاملی برای رسیدن به اطلاعات و مهارت های درونی است که برای تبدیل شدن به استاد مذاکره به آن ها نیاز دارید. از کلمات و استراتژی هایی که به کار می برید تا مهارت هایی که به آن ها نیاز دارید تا امور طبق برنامه تان پیش برود. مذاکره برای پیروزی به شما نشان می دهد چگونه سخن بگوئید و آنچه را می خواهید به دست آورید.

شرکت طنین پیک سبلان (بتا) تنها واحد صنعتی استان است که توجه به اجرای برنامه های آموزشی را در دستور کار قرار داده و در این راستا برنامه های مختلف آموزشی از قبیل آموزش های عمومی و تخصصی کارکنان به مورد اجرا گذاشته که کار ترجمه این کتاب نیز در بخش آموزش زبان انگلیسی انجام و به زیور طبع آراسته شده است.

در کنار تولید با کیفیت و معرفی شدن به عنوان واحد تولیدی برتر اهمیت دادن مدیران شرکت به بحث آموزش و بالابردن سطح ارتقای دانش و آگاهی کارکنان امری ستودنی و قابل تقدیر می تواند باشد.