1

بزرگترین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی اردبیل بهره برداری شد

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی(ع) به منظور ارائه خدمات در 11 رشته تخصصی پزشکی در شهرک کارشناسان اردبیل به بهره برداری رسید.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: در این مرکز درمانی که بزرگترین کلینیک تخصصی استان به شمار می‌رود، خدمات تخصصی و فوق تخصصی در رشته‌های مغز و اعصاب، قلب و عروق، گوارش بزرگسالان، گوارش کودکان، جراحی عمومی، بیماری‌های کلیوی، خون، چشم، روماتولوژی، ارتوپدی، نفرولوژی و جراحی توراکس خدمات درمانی به مراجعان ارائه می‌شود.
محمدرضا رضایی این مرکز را چهارمین کلینیک تخصصی راه اندازی شده در شهر اردبیل عنوان کرد و افزود: این مرکز درمانی در سه هزار و ۱۰۰ متر مربع و با صرف ۷۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.
وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی در این مرکز با تعرفه دولتی بیان کرد: خدمات تخصصی در این مرکز با ۴۸ هزار ریال و خدمات فوق تخصصی نیز به نرخ ۵۸ هزار ریال در ۱۱ رشته دایر شده ارائه می‌شود.
رضایی از دایر شدن رشته تخصصی زنان و نیز تجهیز این مرکز درمانی به آزمایشگاه و بخش رادیولوژی در آینده نزدیک خبر داد.
وی اظهار کرد: هم اکنون خدمات در این مرکز بر اساس نوبت دهی اینترنتی، تلفنی و مراجعه حضوری در نوبت بعد از ظهر و توسط پزشکان متخصص و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ارائه می‌شود ولی در آینده خدمات آن از طریق نظام ارجاع ارائه خواهد شد.
وی در پایان گفت: با بهره برداری از طرح‌های در دست اقدام نیاز استان به مراکز درمانی متناسب با استانداردهای کشوری تامین می‌شود .