1

میزبانی والیبال را سیاسی نکنیم

برای میزبانی موفق مسابقات والیبال لیگ ملت ها وحدت و همکاری همه کسانی که می توانند گوشه ای از کار را بر عهده بگیرند لازم و ضروری است.
مردم اردبیل در برابر آزمایش بزرگ دیگری در میزبانی از رقابت های ورزشی قرار دارند. هر حرکت و رفتار و سخنی که خللی در یک دلی اهالی ورزش ایجاد نماید و در روند مطلوب کارها مواتعی ایجاد نماید ظلم بزرگی برای ورزش و تلاشگران این عرصه به حساب می آید.
اعضای ستاد برگزاری و بخصوص داوطلبان مردمی که برای کمک به دست اندرکاران اعلام آمادگی می کنند جز سرافرازی نظام و سربلندی اردبیل در بحث میزبانی به چیز دیگری فکر نمی کنند.
ورزش عرصه ای است که ویژگی های خاص خود را دارد. کسانی برای کمک به مسابقات پیشقدم می شوند که عاشق ورزش باشند. در ورزش نه حلوایی وجود دارد و نه در آن پست و مقامی تقسیم می کنند ، در کمک به میزبانی رقابت ها نه پای پولی در میان است و نه از بهره برداری های جانبی خبری می باشد.
نگاه از پشت عینک سیاست به تلاش های اجرایی در مسابقات مهمی چون لیگ ملت های والیبال دور از انصاف است. در میزبانی رقابت های والیبال آبروی نظام مطرح است ، اینجا نه از گروه و باند خبری است و نه در آن نگاه حزبی و جناحی حاکم است. از هم اینک تا پایان رقابت ها همه در کنار هم هستند تا کارها به خوبی پیش برود ، همه دوندگی خواهند کرد تا ایرادی در مسیر کارها مشاهده نشود، همه در تب و تاب خواهند بود تا میهمانان و عوامل فدراسیون جهانی با رضایت از نحوه میزبانی، اردبیل را ترک بکنند. اینجا نه حرف از اصلاح طلب است و نه سخن از اصولگرا، عاشقان ورزش در کارها و مسئولیت هایی که بر عهده دارند به جز سربلندی ورزش و انجام بهینه امور به چیز دیگری فکر نمی کنند. در ورزش از رفتارهای جناحی و انحصار طلبی های مرسوم در عرصه سیاست خبری نیست.
فعالان عرصه ورزش در مکتب پهلوانی و جوانمردی نفس کشیده و بزرگ شده اند، در آماده کردن اردبیل برای مسابقات از نامردی و از پشت خنجر زدن و حرکت های مزورانه و رفتارهای دوگانه خبری نیست. وقتی آبروی نظام و شهر و منطقه به میان آید مرز بندی های سیاسی رنگ می بازند و همه یک دل و متحد می شوند تا به هدف برسند .
میزبانی اردبیل برای رقابت های والیبال لیگ ملت ها را سیاسی نکنیم و همکاری و اعلام آمادگی ها و تلاش ها را با ترازوی مناسبات سیاسی وزن ننمائیم. ورزش حال و هوای منحصر به فردی دارد . در مسابقاتی چون لیگ ملت ها همه در کنار هم و فقط به میزبانی موفق و انجام بهینه مسئولیت ها فکر خواهند کرد.
ساسیون باید اجازه بدهند تا ورزشی ها در کنار هم برای سربلندی ایران و اردبیل برنامه ریزی نمایند تا در پایان کارنامه موفق دیگری بر افتخارات ورزش استان بیفزایند. انشااله.