1

ارتقاء سطح فکری و فرهنگی مددجویان کمیته امداد اردبیل

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: راهبرد اساسی کمیته امداد استان ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان است.
حامد رضایی افزود : راهبرد اساسی کمیته امداد استان اردبیل ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان است.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد نشاط روحی و روانی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی مددجویان کمیته امداد اردبیل، افزود: اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی، توجه به بنیان خانواده، غنی‌سازی اوقات فراغت و تقویت روحیه خودباوری و … از جمله اهداف برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان است.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان توجه به ارائه آموزه‌های قرآنی و دینی در بین خانوار تحت حمایت را مورد تأکید قرار داد و گفت: کارگاه‌های آموزشی متعدد در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی در جهت رسیدن به این اهداف برگزار می‌شود.
وی به دستورالعمل جامع برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: کمیته امداد استان اردبیل با برگزاری دوره‌های آموزشی و اردوهای زیارتی درصدد است تا علاوه بر بُعد دینی و اعتقادی خانوار تحت حمایت آنها را در دستیابی به خودکفاییحمایت کند.
رضایی با اعلام اینکه سه هزار نفر از مددجویان تحت حمایت در سال گذشته از برنامه های کانون‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: خانواده محور اصلی در بخش برنامه و کارگاه‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد استان اردبیل است.
وی ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران که با کمک‌های خود زمینه اعزام بیش از دو هزار نفر از مددجویان را به مشهد مقدس و عتبات عالیات فراهم کردند اظهار داشت: از خیرین خواستاریم تا همچون سنوات گذشته یاریگر این نهاد در اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی باشند.
رضایی گفت: در سال‌جاری تلاش داریم تا با کمک خیران، دو هزار نفر از مددجویانی را که تاکنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را نداشته‌اند به مشهد مقدس اعزام کنیم.