1

روز قدس، روز ظلم ستیزی و عدالت طلبی

مردم قهرمان ایران بار دیگر در یک مانور اعتقادی، سیاسی همبستگی خود را با ملت فلسطین به نمایش گذاشتند و قدرت واقعی ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.
مردم دلاور ایران اسلامی با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس ظلم ستیزی و عدالت طلبی را فریاد زدند و میثاق معنوی شان را با ارمان های حضرت امام راحل استوار ساختند.
مردم ایران زمین پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان های خود قرار داده و همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل می کنند.
و امسال چه با شکوه بود حضور مردم ایران و چه پیام بزرگی داشت به دشمنان قسم خورده انقلاب . در روز قدس همه آمدند تا به جهانیان اعلام نمایند که ایران و ایرانی تحت هر شرایطی انقلاب و نظام را دوست دارد و دفاع از آن را وظیفه ای بزرگ تلقی می کند.
همه آمدند تا بار دیگر بساط توطئه دشمنان را به هم بزنند . با حضور گسترده معادلات کسانی که چشم خود را به چگونگی راهپیمایی روز قدس دوخته بودند به هم خورد . نمایش وصف ناپذیر و مشت های گره کرده مردم در راهپیمایی روز قدس ناامیدی و یأس را به اردوی دشمنان به ارمغان آورد.
آن هایی که منتظر بودند تا عدم استقبال مردم از راهپیمایی روز قدس را مشاهده بکنند تا با دمیدن بر بوق و کرنا خوشحالی بکنند امروز جز افسردگی ، عصبانیت و ناراحتی برداشتی از توطیه ها و دسیسه های خود نخواهند داشت.
مردم سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی روز قدس را روز نمادین تحقق آرمان امت اسلامی در ارتباط با ملت فلسطین و رهایی این ملت می دانند.
روز قدس نقطه عطف و تجلی همبستگی مسلمانان جهان با مبارزه های حق طلبانه مردم مظلوم علیه اشغالگران صهیونیست است.
انبوه جمعیت حاضر در شهرها و بخش ها و روستاهای کشور وحدت، یکپارچگی مردم و عشق و دلبستگی آن ها به نظام و انقلاب را به نمایش گذاشت.
مردم قهرمان و ولایتمدار و روزه دار اردبیل نیز دیروز با شرکت در راهپیمایی روز قدس حماسه خلق کرده و بر پایبندی به نظام و انقلاب مهر تأئید زدند.
خیابان های اردبیل دیروز شاهد حضور همراه با عشق و دلداگی روزه داران قهرمان بود . مردم اردبیل بار دیگر بر اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و نجات فلسطین از چنگال دشمنان تأکید کردند.