1

سربلندی والیبالیست های اردبیل در قم

بعد از هفته ها ناکامی تیم والیبال عقاب سبلان با برد شیرین در قم بار دیگر امید ها نسبت به این تیم را زنده کرد.
بلند قامتان دوست داشتنی اردبیل در دومین هفته از دور برگشت رقابت های دسته اول لیگ والیبال در شهر مقدس قم و در مقابل نماینده این شهر فعل خواستن را به خوبی صرف کردند و با شکست دادن حریف با دستی پر از این شهر مراجعت نمودند.
در این دیدار والیبالیست های اردبیل در ست اول و دوم با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند در ست سوم و در یک رقابت میلیمتری سوت پایان بازی حکم به برتری نماینده قم با نتیجه 25 بر 23 داد. در ست چهارم والیبالیست های جوان و جویای نام اردبیل با درک اهمیت این ست و لزوم پیروزی در این دیدار، قدر لحظه ها را به خوبی دانشتند و در نهایت 25 بر 22 به پیروزی رسیدند و در مجموع این دیدار حساس را با نتیجه 3 بر 1 به نفع خود به پایان بردند.
این برد می تواند در بالابردن روحیه تیم و ایجاد انگیزه لازم در بین بازیکنان برای کسب امتیازات کامل دیدار های آینده بسیار مؤثر باشد. علی رغم مشکلات موجود و کمبود منابع مالی حضور تیم والیبال در رقابت های لیگ دسته یک و گام برداشتن به جلو آنها در راه کسب آمادگی هر چه بیشتر برای در اغوش کشیدن پیروزی قابل تقدیر است. این که فوتبال ما نمی تواند در اولین هفته از دور برگشت به تهران اعزام شود و هنوز هم که هنوز است در بلاتکلیفی به سر می برد همت مسؤولین والیبال استان در حفظ و حمایت از این تیم را باید مورد ستایش قرار داد.