1

اهمیت دست آوردهای جانبی مسابقات لیگ جهانی والیبال برای استان

استاندار اردبیل گفت: دست آوردهای مفید جانبی مسابقات لیگ جهانی والیبال برای این استان به اندازه برگزاری خود این مسابقات دارای اهمیت است.
اکبر بهنامجو در نشست شورای عالی ورزش با محوریت مسابقات لیگ والیبال مردان ملت های جهان به میزبانی اردبیل افزود: این دست آورد و اثرهای مثبت آن بر حوزه های گوناگون استان باید برای مردم مشهود و ملموس باشد.
وی با اشاره به تجربه موفق اردبیل در میزبانی چند مسابقه بین المللی اظهار کرد: برگزاری اینگونه مسابقات علاوه بر کمک به تقویت و پیشرفت آن رشته ورزشی دارای برکات و پیامدهای مفید فراوانی نیز می باشد که معرفی استعدادها و جاذبه های گردشگری استان اردبیل و معرفی دیگر امتیازهای آن ازجمله موقعیت مرزی و برخورداری از ظرفیت های خوب برای مبادلات تجاری از آن جمله است.
استاندار اردبیل تاکید کرد: برای نتیجه گیری بهتر از اینگونه رویدادهای ورزشی باید برنامه ریزی و هدفگذاری مشخص و از پیش تعیین شده انجام گیرد تا در کنار رسیدن به اهدافمان با میزبانی شایسته بتوانیم به واسطه آن تاریخ و تمدن کهن و پیام صلح و دوستی ایران را به جهانیان برسانیم.
وی ضمن تقدیر از میهمان نوازی شایسته مردم اردبیل و به خصوص ورزش دوستان و طرفداران ورزش والیبال در مسابقات قبلی خواستار همکاری بیش از پیش همگان برای ادامه این روند در این دوره از مسابقات شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این نشست گفت: هماهنگی و اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مسابقات لیگ والیبال مردان ملتهای جهان به میزبانی اردبیل انجام شده است.
بهرام آقاخانی افزود: در این دوره از مسابقات برای اولین بار فروش بلیط برای ۴۲۰۷ صندلی سالن ورزشگاه شش هزار نفری به صورت اینترنتی و با لحاظ شماره صندلی فروخته خواهد شد.
وی تاکید کرد: ورود هیچ فردی اعم از تماشاگران، دست اندرکاران، مدیران و مسوولان، میهمانان ویژه، خبرنگاران و غیره بدون داشتن بلیط و یا شناسه ورود امکانپذیر نخواهد بود