1

ترس از تکرار روند بلیط فروشی ارومیه در اردبیل

هفته سوم رقابت های والیبال لیگ ملت ها در ارومیه با حاشیه هایی همراه بوده که وضعیت نابسامان بلیط فروشی از مهم ترین آن ها محسوب می شود.
فروش اینترنتی بلیط ها، عدم امکان خرید تعداد قابل توجهی از صندلی ها در شروع بلیط فروشی و نارضایتی مردم و علاقه مندان از روند آن به یکی از مهم ترین بحث ها تبدیل شده است.
این که تعداد زیادی از علاقه مندان واقعی در شهری که عاشقان واقعی والیبال را در خود جای داده است نتوانند راهی به داخل ورزشگاه پیدا بکنند جای سؤال دارد.
همچنین بر اساس شنیده ها برای پیشکسوتانی که عمر خود را در راه والیبال سپری کرده اند جای خاصی در نظر گرفته نشده و حتی روایت می کنند که پیمان رضایی مدیر عامل باشگاه شهرداری که مسئولیت فروش بلیط را داشته است در اداره ورزش و جوانان با پیشکسوتان درگیر شده است. از طرف دیگر برخی از مسئولان از جمله قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس ، خلیل پور عضو شورای شهر و یداله کارگر پیشه اسطوره والیبال ارومیه در اعتراض به نحوه بلیط فروشی و عدم حضور هواداران واقعی در ورزشگاه اعلام کرده اند که به سالن نمی روند.
بحث های پیش آمده در جریان بلیط فروشی در ارومیه نباید در هفته چهارم در اردبیل نیز اتفاق بیفتد. مسئولین استان باید از تجربه ارومیه برای جلوگیری از بروز مشکل در روند فروش بلیط استفاده نمایند و معضلات موجود را به حداقل برسانند.
بزرگترین دغدغه کسانی که به راستی عاشق ورزش و علاقه مند به استان می باشند زیر سؤال رفتن میزبانی با توسل به برخی از مسائل از جمله بلیط فروشی است. مدیر کل جوان ورزش و جوانان استان به همراه همکارانش در صف مقدم همه امور قرار دارند . عده ای فرصت طلب نان به نرخ روز خور در کمین نشسته اند تا کمبودها و نارسایی ها را به پای اداره کل و آقاخانی بنویسند و همه خوبی ها و نقاط مثبت را به نام خود مهر بزنند. آن ها بدون آنکه صادقانه برای بالا بردن کیفیت میزبانی تلاش بکنند و پشتیبان خوبی برای عوامل ستاد و بخصوص اقاخانی باشند فقط منتظرند که از آب گل آلود ماهی بگیرند و از فرصت میزبانی برای خود نام و نشانی بیشتر دست و پا کرده و سفره جدیدی پهن نمایند.
علاوه بر فروش بلیط در بحث اسکان عوامل و کمبود جا در مصاحبه قبل از بازی نیز در ارومیه مشکلاتی وجود داشته که مسلما ستاد برگزاری و بخصوص استاندار اردبیل و بهرام آقاخانی مدیر کل ورزش و جوانان به کمک همکاران اجازه بروز چنین مسائلی را در اردبیل نخواهند داد به شرط آن که در کمین نشسته های بی انصاف اجازه بدهند و چوب لای چرخ اقدامات و تلاش های شبانه روزی قرار ندهند.