1

ایرانی با غیرت

اردبیل و مردم همیشه قهرمان و در صحنه آن ، هفته چهارم از رقابت های والیبال لیگ ملت ها را میزبانی می کنند.
از جمعه 31 خرداد ماه در تاریخ ورزش این دیار فصل جدیدی باز خواهد شد و از میهمان نوازی ها، قهرمانی ها، وطن پرستی ها و بزرگواری های مردم منطقه صحنه های زیبایی به نمایش گذاشته می شود.
مردم اردبیل به ورزش عشق می ورزند و کسانی را که افتخار پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی را به دست می آورند با تمام وجود مورد حمایت قرار می دهند. برای آن ها یعنی مردم سلحشور اردبیل سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی یک اصل مهم است.
در روز جمعه مسلما ورزشگاه زیبا و خاطره انگیز پهلوان حسین رضازاده بار دیگر در قبال علاقه مندان به والیبال و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران احساس شرمندگی خواهد کرد. مردم در طول سه روز از رقابت های هفته چهارم، بازیکنان تیم ملی را تنها نخواهند گذاشت . شعار “ایرانی با غیرت” جوانان اردبیلی فضای دلپذیری در ورزشگاه حاکم خواهد کرد. موج های ایجاد شده توسط تماشاگران و به اهتزار درآمدن صدها پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در روی سکوها لحظات غرورآفرینی را در اردبیل رقم می زند.
شعار “ایرانی با غیرت” تماشاگران اردبیلی مثال زدنی است. فریاد ایران ایران علاقه مندان به والیبال در ورزشگاه رضازاده و حمایت یکپارچه و تمام قد آن ها از تیم ملی راه پیروزی سروقامتان ایران اسلامی بر تیم های میهمان را هموار می کند.
باگذشت دو سال از رقابت های والیبال امیدهای آسیا و انتخابی جهان در اردبیل، کیفیت میزبانی و نمایش خیره کننده تماشاگران اردبیلی در حمایت از تیم های ملی زبانزد خاص و عام است و بدون شک این بار نیز پشتیبانی کامل مردم از تیم ملی و رفتار تماشاگران و میهمان نوازی مردم خونگرم ، مسئولین را برای حمایت از اردبیل و تبدیل این شهر به قطبی در میزبانی رقابت های مهم بین المللی مصمم خواهد کرد.
اردبیل و مردم ولایتمدار و ورزشی های متعهد و جوانان تلاشگر آن در کنار مسئولین و زحمتکشان این رقابت ها برای سربلندی ایران اسلامی و رضایت میهمانان سنگ تمام می گذارند. مسلما ذهنیت تمام ورزشکارانی که برای هفته چهارم رقابت ها به اردبیل سفر می کنند در پایان مسابقات یک ذهنیت مثبت و فراموش نشدنی از ایران اسلامی خواهد بود.
همه کسانی که عاشقانه و صادقانه و فقط در راستای جلب رضایت مردم و خدا آستین همت بالا زده و از هفته ها قبل در راستای ساماندهی امور مربوط به مسابقه دوندگی کرده و عرق ریخته اند انسان های بزرگواری هستند که نام ایران قهرمان و اردبیل سرافراز برای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.
اردبیل شهر شعر و شیخ و شمشیر و مردم قهرمان و دوست داشتنی آن در طول تاریخ آزمون های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و این بار نیز رقابت های مهمی چون لیگ ملت های والیبال را به خوبی میزبانی خواهند کرد و بر توانایی ها و قدرت جوانان و مردم این دیار مهر تأئید می زنند.
در فضای استان اردبیل و شهر قهرمان پرور و شهیدپرور اردبیل از 31 خرداد به مدت سه روز شعار زیبا و ماندگار “ایرانی با غیرت” طنین افکن خواهد شد و امید است پیروزی های تیم ملی ایران هدیه ای برای مردم همیشه در صحنه و تماشاگران فهیم آن باشد. انشااله.