1

بی توجهی به والیبال شهرستان ها تا کی

ِمتن زیر توسط والیبالیستی از یکی از شهرهای استان ارسال شده است. به خاطر احتمال برخورد های بعدی نام فرستاده متن در نزد ما محفوظ است.
درنبود هیات والیبال استان سوالاتی است که مسولان استان و نمایندگان محترم باید پاسخ دهند ؟ بی توجهی به والیبال شهرستان ها تا کی ادامه خواهد داشت ؟
چرا هیچگونه نقش و عملکردی از هیات والیبال استان در شهرستانها دیده نمی شود ؟ دلیل این امر چیست؟
چرا هیات والیبال استان هیچگونه نظارت و برنامه ریزی برای احیای والیبال شهرستان ها ندارد ؟ در چند سال اخیر والیبال شهرستان ها بدون امکانات و خانه والیبال برای تمرین و عدم حضور در مسابقاتِ بدون جایزه و بی معنا ، رو به نابودی است
آیا اختصاص ندادن جایزه برای تیم های اول تا سوم در مسابقات نوجوانان و جوانان از بازیکنان مظلوم نمی کاهد ؟
آیا افزایش ورودی مسابقات از پنج‌ ملیون ریال به ده ملیون ریال و عدم پرداخت جایزه در مسابقات لیگ برتر استان و وعده های دروغین به تیم قهرمان یعنی شهدای ارشق(شهرداری رضی)وتیم های دوم و سوم مسابقات ناراحت کننده نیست؟
چرا در فینال و مراسم توزیع کاپ لیگ استانی هیچیک از مسئولین حضور نمی یابند اما فینال مسابقات جام روستای نیار با حضور تمام مسئولان وسه نماینده مجلس برگزار می شود.
چرا در مسابقات روستایی ورودی دوییست و پنجاه هزار تومانی اخذ می شود وجوایز میلیونی به تیم های برتر تعلق می گیرد ؟ آیا درک این مطلب که نیار رای انتخاباتی دارد ولی آرای تیم های قهرمان از شهرستان ها اعم از ارشق وکوثر و انگوت وپارس آباد و مشکین شهر متعلق به حوضه انتخابات خودشان است دلیل مناسبی برای استقبال آقایان از جام روستایی و بی توجهی به رقابت های لیگ استان نیست؟