1

اعزام تیم های والیبال نوجوانان دختر و پسر به مسابقات قهرمانی کشور

به دنبال پیگیری های ”پایگاه خبری تحلیلی ناظر ورزش“در ارتباط با حتمال غیبت تیم های والیبال دختران و پسران در مقطع سنی نوجوانان در رقابت های قهرمانی کشور باید از روابط عمومی هیأت والیبال استان قدردانی کرد که با تلاش مستمر در کمتر از 48 ساعت مانده به آغاز رقابت ها در تشکیل تیم ها و اعزام آن ها موفق عمل کرد.
باید به روابط عمومی هیأت درود فرستاد که بار سنگین یک مجموعه را تحمل کرد و به تنهایی در اعزام تیم های دختر و پسر نوجوانان وارد میدان شد و علی رغم فرصت کم و نبود وقت کافی کاری کرد کارستان. به نظر می رسد کل هیأت والیبال استان در روابط عمومی آن خلاصه شده و این همه ایثار و روحیه قبول مسئولیت و دوندگی قابل تقدیر و ستایش است.
از امروز رقابت ها در هر دو بخش دختران و پسران آغاز می شود. هرگونه بحث در مورد تشکیل این تیم ها، چگونگی اعزام و مواردی چون انتخاب سرمربیان و نفرات را به بعد از رقابت ها موکول می کنیم. اما به این نکته باید اشاره شود که قرار است رقابت های قهرمانی کشور جوانان و امیدها در مرداد و شهریور برگزار شود. پیشنهاد می شود روابط عمومی هیأت والیبال استان تا فرصت باقی است نسبت به برگزاری رقابت های استانی، انتخاب کادر فنی، انتخاب نفرات برتر و برپایی اردوی آمادگی اقدام کند.
مسلما اعزام تیم های نوجوانان می تواند تجربه خوبی در اختیار روابط عمومی قرار بدهد تا این بار با استفاده مناسب از زمان باقیمانده به طور اصولی فرآیند انتخاب تیم های منتخب دختران و پسران در رده جوانان و امیدها را پشت سر بگذارد و با آسودگی بیشتر به اعزام تیم های یاد شده اقدام نماید.
اگر انتخاب و اعزام تیم ها به موقع و با کار منطقی و روال معمول انجام پذیرد امیدواری برای صعود تیم های جوانان و امید از دسته سه به دو وجود خواهد داشت.