1

تیم ثانیه آخر در والیبال اردبیل

روابط عمومی هیأت والیبال استان به دنبال انتشار مطلب “غیبت استان در مسابقات والیبال قهرمانی کشور نونهالان و نوجوانان” در تلاش است که تیمی را در بخش پسران دست وپا کرده و روانه رقابت های قهرمانی کشور بکند تا شاید فشار بر روی هیات را بکاهد و به نوعی بر عدم اعزام تیم های نونهالان پسر و نوجوانان دختر سرپوش بگذارد.
می گویند با مربیان و مسئولین تیم مقاومت رایزنی می کنند که در صورت مهیا شدن شرایط تیمی را با دعوت از بازیکنان آن باشگاه به دامغان اعزام بکنند.
در این ارتباط اشاره به چند نکته خارج از لطف نیست.
*در فاصله کمتر از 48 ساعت به ورود تیم ها جای شکر دارد که روابط عمومی هیأت برای اعزام تیم نوجوانان پسر احساس مسئولیت کرده و در این راستا اقدام نموده است.
*آیا در فاصله اندک باقیمانده به ورود تیم ها امکان صدور آی دی کارت و قبول آعلام آمادگی استان از سوی فدراسیون وجود دارد؟
*کمیته مربیان و کمیته های دیگر مرتبط و دبیر هیأت در کجا هستند که روابط عمومی به فکر انتخاب تیم و اعزام آن افتاده است. این که یک نفر بتواند همزمان مسئولیت چند نفر را انجام بدهد و در اندیشه آماده کردن تیم به آب و آتش بزند واقعا جای قدردانی دارد.
*آیا تیمی که در یک روز مانده به ورود تیم ها بسته شود و به مسابقات اعزام گردد می تواند در رقابت ها حضوری مقتدرانه داشته باشد؟
*اگر تیم مقاومت اردبیل به مسابقات اعزام شود حق شهرستان ها و بازیکنان نوجوان آن ها تضییع نمی شود؟ به نظر می رسد با توجه به پیشرفت همه جانبه و موفقیت طرح های ثانیه آخر امید می رود اعزام تیم ثانیه آخر نیز تجربه ای برای رقابت های پیش رو باشد. انشااله.