1

ایجاد ۷ موکب توسط ستاد اربعین حسینی استان اردبیل

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ستاد اربعین حسینی استان اردبیل در ایران و عراق 7 موکب برای اسکان، تغذیه و خدمات پزشکی زایران حسینی ایجاد می کند.
به گزارش خبرگزاری فارس ، بهروز ندائی در جلسه ستاد اربعین حسینی استان افزود: برنامه‌ریزی برای استقرار موکب‌ها ۱۵ روزه بوده و روزانه به بیش از ۲۰ هزار زائر اربعین حسینی خدمات ارایه خواهد شد.
وی تاکید کرد: تدوین برنامه منسجم زمان‌بندی شده، ترسیم نقشه راه و تدوین برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت برای سال‌های آتی براساس دستورالعمل ستاد مرکزی اربعین جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم و برنامه‌ها ضروری است.
در این جلسه اسفندیار هوشیار، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل نیز  اظهار کرد: علاوه بر ساماندهی نیروی انسانی علاقه‌مند به ارائه خدمات به زائرین در موکب‌های حسینی، شماره حساب بانکی نیز جهت واریز نذورات و مشارکت‌های مردمی اعلام می‌شود.
وی از اعلام آمادگی و علاقه‌مندی سرمایه‌گذار عراقی مقیم اردبیل برای اهداء زمین در عراق به ستاد اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این قطعه زمین، حسینیه اردبیلی‌ها احداث و موکب عزاداران حسینی برپا خواهد شد.