1

به خاطر فردا فرصت را غنیمت به شماریم/تیم شهرداری چشم انتظار حمایت ها

اولین جلسه تمرین تیم شهرداری بعد از ماهها بلاتکلیفی روز گذشته برگزار شد. بازیکنان تیم به ندای همکاری هیات فوتبال استان و درخواست هواداران جواب مثبت دادند و علی رغم این که نتوانسته اند به خواسته خود مبنی بر دریافت بخشی از حق و حقوق خود نائل شوند ، به خاطر دفاع از آبرو و حیثیت فوتبال استان قول همکاری دادند.
این اقدام بازیکنان قابل تقدیر و ستایش است. جوانان و تک تک اعضای تیم به پشتوانه قراردادی که منعقد کرده و پولی که باید دریافت نمایند، برای زندگی خود برنامه ریزی نموده اند و چون وعده های داده شده به موقع برآورده نشد آنها نیز با مشکلات عمده ای مواجه شدند و حالا یک تفاهم بین بازیکنان و مسؤولین تیم به وجود آمده است که امیدواریم ضمن استمرار این تفاهم ، هیات فوتبال نیز نهایت تلاش خود را به کار بندد تا در مقابل این اقدام مناسب بازیکنان آنها نیز بتوانند بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت را نمایند.
در چند ماه گذشته وضعیت پیش آمده موجب از دست رفتن فرصت های زیادی در فوتبال شد. باید همه کسانی که در روند این تیم تا پایان فصل می توانند کمک کرده و مساعدت نمایند، به خاطر فوتبال این دیار از هیچ کمکی نباید کوتاهی نمایند. حال که فرصت لازم ایجاد شده است در بهبود بخشیدن به وضعیت موجود و هدایت کشتی آسیب دیده فوتبال به ساحل امن نباید کارشکنی و تعلل صورت بگیرد.
بازیکنان با چشم پوشی مقطعی از برخی شرایط از جمله حضور در تمرین به ازای پرداخت مطالبات نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند. تقویت روحیه سلحشوری و استقامت در مقابل مصائب و سختی ها از ویژگی های اصلی ورزش می باشد. ورزشکاران صادق و راستین، هم زمان با تقویت جسم و روح ، روحیه فداکاری و ایثاری را نیز تقویت می کنند و بدون شک حرکت مثبت بازیکنان به دنبال اصرار و پافشاری آنها در دو ماه گذشته می تواند از روحیه فداکاری آنها سرچشمه گرفته باشد و مسلما در هفته های آینده با درک شرایط حساس فوتبال اردبیل و تیم شهرداری با تمام وجود در مقابل حریفان از حیثیت فوتبال منطقه دفاع خواهند کرد.
حال که مدیریت تیم تا پایان فصل بر عهده هیات فوتبال استان واگذ ار شده است انتظار می رود دست اندرکاران مربوطه با استفاده از حداقل امکانات زمینه حضور پرقدرت را فراهم نمایند.
برای این که تیم بتواند در آرامش و بدون حاشیه 8 دیدار باقی مانده را پشت سر بگذارد رسانه ها نیز باید به وظیفه مهم خود مبنی بر اطلاع رسانی به موقع و تقویت روحیه یک دلی و هم زبانی عمل بکنند. کسانی که در کمین هستند تا بتوانند از موقعیت فعلی به نفع خود بهره برداری نمایند به هر وسیله ای متوسل خواهند شد . از جمله پناه بردن به دامن رسانه ها و کمک خواستن از آنها برای مطرح شدن ولی خوشبختانه رسانه های استان با تعهدی که دارند و شناختی که از همه چهره های مدعی و فوتبالی داشته و نسبت به خصوصیات اخلاقی، رفتاری و کرداری آنها آگاهی دارند اجازه رشد حاشیه در اطراف تیم را نخواهند داد. تیم به کمک همه کسانی که می توانند در ارتباط با تیم باشند نیازمند است.
هیات فوتبال استان در اقدامی قابل قبول مسؤولیت سرپرستی تیم را به محمو جعفری واگذار کرده است . جفری با توجه به سابقه ای که در باشگاه ذوب آهن داشته است می تواند در آفتابی کردن آسمان تیم موثر باشد.
امید است در راستای حمایت از فوتبال اردبیل همه ارگان ها و نهادها و کسانی که می توانند و امکان دارند و همچنین اداره کل ورزش و جوانان و بخصوص اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برای نجات فوتبال و ابقای تیم در دسته دوم با هیات فوتبال همکاری نمایند و اگر چنین باشد رسیدن به هدف دور از دسترس نخواهد بود.