1

صنعت استان اردبیل رونق می‌گیرد

استاندار اردبیل گفت: فعال شدن واحدهای صنعتی راکد در این استان در دستور کار بوده و تلاش می‌شود امسال صنعت در استان رونق بگیرد.

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت در اتاق بازرگانی اردبیل افزود: با توجه به رونق و توسعه واحدهای تولیدی و همچنین احیای واحدهای راکد سال ۹۸ را می‌توان به سال رونق صنعت و اقتصاد استان اردبیل نامگذاری کرد.

وی با بیان اینکه اشتغال در حوزه صنعت پایدار و دائمی گفت: در بخش کشاورزی و گردشگری اشتغال فصلی است ولی صنعت در تمام فصول جریان دارد.

او فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اردبیل را مورد اشاره قرار داد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک‌ها در رفع موانع تولیدی و صنعتی و خروج از رکود تلاش بیشتری داشته باشند.

بهنامجو بابیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی در استان با یکدلی و یکپارچگی انجام می‌شود، افزود: تحریم‌های ظالمانه دشمن و ایجاد ناامنی اقتصادی در جامعه نمی‌تواند به اراده آهنین صنعتگران و سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید تاثیر داشته باشد.

استاندار اردبیل از برگزاری همایش مدیران بانک‌ها در اردبیل خبر داد و افزود: این همایش با محوریت بانک ملی و مشارکت بانک‌های خصوصی که با حضور نماینده سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور برگزار می شود برای استان اردبیل فرصت خوبی را بوجود می آورد.

در این جلسه از تولید کنندگان و صنعتگران نمونه استان اردبیل تجلیل شد.