1

اردبیل میزبان المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور

استعداد های برتر ورزشی کشور در سه رشته فوتسال، کشتی فرنگی و قایقرانی در اردبیل به قابت می پردازند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام آقاخانی در اولین جلسه تخصصی ورزش قهرمانی در حوزه المپیاد استعداد‌های برتر گفت: اردبیل امسال در چارچوب رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور میزبان سه رشته ورزشی فوتسال، کشتی فرنگی و خواهد بود.
وی با شاره به برگزاری این مسابقات در رده زیر 16 سال و در دو بخش دختران و پسران افزود: برای هرچه بهتر برگزار شدن این رقابت ها همکاران در اداره کل ورزش و جوانان برنامه ریزی کرده و برای آماده کردن زیرساخت های لازم تلاش خواهند کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همکاران حوزه ورزش قهرمانی به‌عنوان ناظر این رقابت ها به طور مستمر بر فعالیت هیأت‌ها نظارت خواهند داشت.
آقاخانی بیان کرد: تست‌های پزشکی ورزشکاران در هیأت پزشکی ورزشی استان صورت می‌گیرد و تجهیزات مورد نیاز بخش شناسایی ناهنجاری‌های قامتی و آنتروپومتری در مکان مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور مستقر می‌شود.
وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای حضور موفق نمایندگان استان در تمامی رشته‌ها، تصریح کرد: باتوجه به میزبانی دراین سه رشته انتظار می‌رود که امسال استان اردبیل در این رشته ها موفقیت‌های چشم‌گیری به دست آورد.