1

ادعای دعوت والیبالیست ها به اردوی تیم ملی نوجوانان

والیبال استان با یک نوع سردرگمی و هیاهو برای هیچ مواجه است. قبول این واقعیت می تواند گره های بیشتری از مشکلات این رشته را باز بکند.
متأسفانه نگاه از بالا، حاکمیت خود بزرگ بینی، پراکنده شدن علاقه مندان از دایره خدمت رسانی و محدود شدن فضا و جولان دادن عده ای خاص در این عرصه، والیبال اردبیل را به مرحله ای رسانده که به یک جراحی نیاز شدید پیدا کرده است.
بگذریم از این که برخی از عزیزان چگونه فکر می کنند و یا چرا منتقدان را آلت دست و مزد بگیر این و آن می دانند. صرف انرژی برای اتهام زدن و یا موضعگیری بر له و یا علیه این وآن هیچ دردی از دردهای والیبال اردبیل را نمی تواند درمان بکند. اگر این نیرو و وقت و انرژی در جهت بهبود امور صرف گردد می تواند نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد.
همه علاقه مندان به ورزش خواهان موفقیت و پیشرفت فرزندان این دیار در عرصه های مختلف قهرمانی هستند. وقتی بهرام معروف خانی طلای آسیا در کشتی فرنگی جوانان آسیا را به دست می آورد شادی و احساس غرور در میان ورزشی های استان لانه می کند.
والیبالیست های ما نیز اگر افتخار آفرینی بکنند و در رقابت های مختلف و از جمله قهرمانی کشور بتوانند به حریفان غلبه پیدا کنند خوشحالی مردم را موجب می شوند و این نهایت آرزوی کسانی است که در ورزش فعال هستند و عضوی از این خانواده بزرگ محسوب می شوند.
اما هیچ کس اجازه ندارد که اطلاعات غلط در اختیار مردم قرار بدهد، برای رزومه سازی، واقعیت ها را وارونه جلوه دهد، اردوهای آموزشی و بستر سازی را به اردوی تیم ملی تفسیر بکند.
امانت داری در خبر اصل مهمی است. برای هر رسانه ، اعتماد مخاطب عنصر ارزشمندی محسوب می شود. می توان بدون پناه بردن به کلمات و قرار گرفتن در دامن بزرگنمایی، واقعیت ها را بیان کرد.
معمولا در مسابقات رده های پایه در همه فدراسیون های ورزشی، مسابقات مختلف توسط استعداد یاب ها زیر ذزه بین قرار می گیرند و افراد مستعد برای حضور در اردوهای آموزشی در راستای کمک به شکوفایی استعدادها انتخاب می شوند.
این اردوها در گام اول رابطه مستقیم با اردوهای تیم ملی ندارند. بزرگنمایی برخی از مسایل توهین به شعور مخاطب است. مربیان تیم ملی نوجوانان در اردوی آمادگی تیم ملی هستند و سخت با این تیم کار می کنند. کدام مربی تیم ملی در رقابت های دسته سوم نوجوانان در دامغان حضور داشته است؟
سایت فدراسیون والیبال در 18 تیر ماه 98 عکس های جالبی از اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان منتشر کرده است. تیمی که نفراتش شناخته شده است و برای مسابقات پیش رو در اردو به سر می برد چگونه می تواند یاران دیگری را در جمع خود جای بدهد؟
امیدواریم روزی فرا برسد که عزیزان فعال در والیبال استان خبر دعوت رسمی و اصولی بازیکنان این منطقه به اردوهای تیم ملی والیبال را منتشر نمایند. موفقیت ورزشکاران استان آرزوی همه علاقه مندان می باشد اما به کار بردن روش ایجاد ابهام و سردرگمی در مخاطب کار پسندیده ای نیست.