1

خبرنگاران خدمت‌گذاران واقعی کشور هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خبرنگار، مطالبات و دردهای مردم را به تصویر می کشد و با قلم خود می تواند دردهای یک جامعه را کاهش دهد به همین سبب می توان گفت خبرنگار خدمتگزار مردم است و اگر خبرنگار نباشد واقعیت های جامعه دیده نخواهد شد.
حجت‌الاسلام میثم فیاضی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تمامی شهدای عرصه خبر و رسانه افزود: امنیت، عزت و اقتدار کشور مرهون خون‌های پاک شهدای ما هستند و امروز باید اهداف شهدا را زنده نگه داریم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: خبرنگار چشم و گوش جامعه است و امیدواریم خبرنگاران عزیز با نشان دادن واقعیت‌های جامعه، رسالت خطیر خبرنگاری را به نحو احسن به‌جا بیاورند.
وی با اشاره به اهمیت شغل خبرنگاری، تصریح کرد: قلم خبرنگار سرنوشت یک ملت و جامعه است و در بعضی جاها می‌تواند به پیشرفت جامعه منجر شود و در بعضی مواقع به ضرر یک کشور باشد و خبرنگاران و فرهیختگان بایستی خدمت‌گزار ملت باشند چرا که خبرنگاری یعنی خدمت به مردم.
فیاضی ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران خبرگزاری بسیج، تشریح کرد: خبرنگاران بسیج فعالیت‌های چشم‌گیری دارند و فعالیت‌های سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف و ماموریت‌های سخت آنان را به نمایش می‌گذارند لذا امروز نیاز است همه خبرنگاران با تفکر بسیجی‌وار خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی را منتشر کرده و مردم را مطلع نمایند.
وی اظهار داشت: خبرنگاران در صیانت و حراست از دستاوردها و ارزش‌های کشور نقش بسزایی دارند و نقش آن‌ها در ثبات امنیت فکری جامعه بسیار مهم است.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اذعان داشت: در دوران دفاع مقدس خبرنگاران توانستند مظلومیت و واقعیت‌های رزمندگان و شهدای ایران را که جانانه در جنگ تحمیلی به دفاع از خاک و ناموس خود متحمل شده بودند را به دنیا نشان دهند.