1

ترکمان در لیگ برتر، شهرداری در اوج ذلت

دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی برای دوستداران فوتبال و تیم شهرداری اردبیل یک نکته قابل توجه داشت و آن بازی خوب بازیکنی به نام مهدی ترکمان بود.

مهدی ترکمان بازیکنی است که سه فصل در شهرداری اردبیل توپ زد. او در فصل 93-92 در صعود تیم به لیگ دسته یک از مهره های کلیدی و تأثیرگذار تیم بود.

دو گلی که وی در فصل یاد شده در دزفول و در دقایق 85 و 95 وارد دروازه حریف کرد و بازی را به تساوی کشاند از یاد و خاطره دوستداران فوتبال و تیم شهرداری اردبیل فراموش نخواهد شد.

مهدی ترکمان در فصل 94-93 و 95-94 نیز پیراهن تیم شهرداری را به تن داشت. او اکنون بازیکن لیگ برتری  و شهرداری در اوج ذلت و درماندگی است.

ترکمان از تیمی به نام شهرداری اردبیل به بالاترین سطح  فوتبال کشور رسید ولی شهرداری با همه پیشینه و تاریخی پرافتخار در سراشیبی سقوط و فراموشی قرار گرفته است.

استارت فصل فوتبالی 99-98 با آغاز رقابت های لیگ برتر و لیگ یک زده شده و مسلما در آینده ای نزدیک مسابقات دسته سه نیز کلید می خورد اما به مانند سال گذشته کسی به فکر شهرداری و عشق بسیاری از علاقه مندان فوتبال منطقه نبوده و نیست.

فردا و درست در کمتر از یک یا دو روز مانده به مهلت تحویل مدارک و آغاز رقابت ها تحرکات عده ای آغاز خواهد شد.  وعده های سرکاری، بازی نقش منجی و مصاحبه های مختلف و ظاهر شدن در نقش دایه مهربان تر از مادر بازار داغی پیدا خواهد کرد. شوورا و اعضایش  موافق و مخالف سخن خواهند گفت و احتمالا شهرداری درخواستی تقدیم شورا خواهد کرد و در نهایت جریاناتی مشابه سال گذشته رخ بدهد و تیم به مانند یک بچه سرراهی وارد جریان مسابقات بشود و هر روز در انتظار محبت و عنایت و بزرگواری و لطف عده ای ا مسئولین به سر برد.

امروز بهترین فرصت برای تصمیم گیری نهایی در مورد تیم را از دست می دهیم و همه چیز را به ثانیه های آخر مهلت مقرره واگذار می کنیم. طرح بحث تیم شهرداری و چگونگی حمایت از آن در آخرین لحظات به معمایی در بین علاقه مندان به این تیم تبدیل شده است. این که چرا مسئولین تصمیم گیر دوست ندارند تکلیف نهایی آن را در زمان ممکن و بدون عجله مشخص نمایند ؟ آیا به موقع عمل نکرن علت و دلیل خاصی دارد؟ ما که نمی دانیم شاید شما دوستداران و هواداران تیم از فلسفه این روش اتخاذ شده توسط مسئولین باخبر باشید . شاید….