1

برنامه ریزی بی نظیر و تأسف آور در فوتبال استان اردبیل

اتفاقی که برای تیم زیر فوتبال زیر 12سال استان در هفته جاری رخ داد در هر گوشه ای از این دنیا روی می داد دست اندرکاران امر از مردم و جامعه ورزش عذرخواهی کرده و عطای ماندن در پشت میز مدیریت و ریاست را به لقایش می بخشیدند و اداره امور را به اهلش می سپردند

نوجوانان و آینده سازان ایران اسلامی امانتی در دست مسئولان هستند. وقتی دست اندرکاران فوتبال استان نتوانند برنامه ریزی نمایند و بدون دردسر ، آن ها را برای یک دوره از مسابقات اعزام نمایند اصرار و پافشاری برای ماندن در پست های مدیریتی به چه منظوری می تواند باشد؟

داستان تیم فوتبال زیر 12 سال استان بسیار شنیدنی است. بخوانید و منتظر بمانید تا ببینید  مسئولینی که هر روز آمارهای آنچنانی می دهند و قرار گرفتن در رأس استان های محروم را بر اساس آمارهای خود ساخته افتخاری بزرگ تلقی می کنند چه جوابی در قبال این رفتار تأسف آور می توانند داشته باشند؟اعزام به المپیاد

به دستور هیأت فوتبال استان و طبق هماهنگی های بعمل آمده، بازیکنان زیر 12 سال تیم منتخب استان به همراه کادر فنی و کادر سرپرستی روز چهارشنبه 30 مرداد ماه در محل قرار حاضر می شوند . بر اساس اعلام قبلی ساعت 9 صبح موعد حرکت به سوی کرج بوده است. خودرو تیم با سه ساعت تأخیر در ساعت 12 به محل می رسد و تیم به سمت کردان کرج حرکت نموده و در ساعت 30/20 به محل می رسد.

تیم خسته از رنج سفر و معطلی سه ساعته در اردبیل در انتظار پذرش بوده است که به آن ها ابلاغ می گردد ورود تیم ها از تاریخ98/6/1است نه  98/5/30و محلی هم برای اسکان تیم اربیل وجود ندارد. وچون قبول مسئولیت بازیکنان از سوی کادر فنی و سرگردانی دو روزه در کرج امکان پذیر نبوده تیم شبانه راه اردبیل را در پیش می گیرد و ساعت 5 بامداد پنجشنبه(امروز) به اردبیل می رسد!!!!!!

شاهکاری که باید در کتاب گینس به نام اردبیل به ثبت برسد. تشکیلاتی که نتواند به خوبی در برنامه اعلامی از سوی ستاد برگزاری، تاریخ مسابقه و ورود تیم ها را به خاطر بسپارد ورفاه بازیکن و خانواده بازیکنان نوجوان را تأمین نماید و در انجام ساده ترین و آسان ترین وظیفه درمانده و آبروریزی کند، ماندن در رأس فوتبال به چه دردی می خورد؟ برای فوتبال اردبیل حرف زدن ها، مصاحبه کردن ها تهمت زدن ها و داستان سرایی ها پیشرفت و توسعه را نمی تواند به دنبال داشته باشد

مجموعه ای که اعزام، ورود و به طور کلی برنامه تیم 12 نفره زیر 12 سال را نمی تواند جمع و جور بکند چگونه می تواند در سطح کشور مدعی پرچمداری استان های کم برخوردار گردد؟

شنیدن این خبر و تجسم ضربه ای که از نظر روحی و روانی به بازیکنان تیم وارد می شود بسیار سخت و غیر قابل تحمل است. در کنار فوتبال بحث تربیت و آموزش نوجوانان ضروری است. نوجوانی که با هزاران شوق و بدرقه خانواده، به مسابقه اعزام می شود و از راه نرسیده برگشت می خورد چه تفکری در مورد فوتبال استان و مسئولان آن می تواند داشته باشد؟
اولیای بازیکنان در ارتباط با فوتبال و تشکیلات استان آن چه فکر می کنند؟ قربان اداره کل ورزش و جوانان نیز باید رفت که به همراه اداره ورزش و جوانان شهرستان تعاملی در سطح فوق العاده با هیأت فوتبال استان دارند که نمونه ای از نتایج این همکاری ها اعزام تأسف آور تیم زیر 12 سال فوتبال استان به المپیاد است و بس.