1

حال خوش ورزش اردبیل با تور دوچرخه سواری

شهر سرعین میزبان مرحله چهارم تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان بود.
خدا را شکر میهمانان داخلی و خارجی بر سرافرازی استان در امر میزبانی مهر تأئید زده اند و خبر آن نیز به طور گسترده و در سرعتی مطلوب فضای مجازی را به تصرف درآورده است.
خدا را شکر با اظهار رضایت انجام یافته گویا همه مشکلات ورزش ما برطرف شده است. دوچرخه سواری ما به اوج نزدیک شده و حال و هوای آن با اقامت یک روزه رکابزنان تور متحول گشه و به جایگاه مناسبی دست یافته است.
گویا میزبانی مسابقات بین المللی به عنوان درمانی برای دردهای بی شمار ورزش اردبیل تجویز شده است. به دنبال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه های جهان و لیگ جهانی والیبال ، این بار تور دوچرخه سواری آذربایجان همه کمبود ها و نارسایی های ورزش اردبیل را برطرف کرد و برای روزهای خوش ورزش تا پایان سال امیدوارمان نمود.
در مسابقات بین المللی که اردبیل میزبانی اش را بر عهده داشته بیشتر بر روی گردشگری ورزشی مانور داده می شد . چرا در تور بین المللی دوچرخه سواری به این بحث پرداخته نشده و عزیزانمان در میراث فرهنگی از کنار این نعمت به آسانی عبور کرده و در باره مزیت و نقش این رقابت ها در توسعه گردشگری اردبیل مصاحبه نکرده و مطالب بیان ننموده اند جای سؤال و تعجب دارد.
تا پایان سال خیال همه دوستداران و علاقه مندان ورزش راحت، چرا که به برکت میزبانی مسابقات دوچرخه سواری اما و اگرهای رشته هایی چون کشتی، والیبال، فوتبال، شنا و … برطرف می شوند و در زمستان پیش رو هوای بهاری و تابستانی در ورزش اردبیل حاکم می کنند.
از روز گذشته تحرکی خاص در هیأت های ورزشی استان ایجاد شده و دیگر نباید درانتظار برخورد با رؤسای کم کار هیأت ها بود چرا که دوچرخه سواری و انرژی مثبت ناشی از میزبانی آن، موتور محرکه ای برای همه رشته ها شده و از این بابت نیز نگرانی ها برطرف شده است.
هیأت های ورزشی استان به خود آمده اند و برای پاک کردن پرونده کم کاری و عدم موفقیت ها به برخورد با رؤسای شهرستانی اقدام نموده و در این بین اولین گام را هیأت کشتی استان با صدور ابلاغ برکناری رئیس هیأت شهرستان سرعین برداشته است. همان رئیسی که درخواست برگزاری مجمع فوق العاده را امضا کرده بود. رئیس کم کاری که جرئت امضا کردن درخواست مجمع فوق العاده را پیدا بکند باید برود و صحنه را ترک بکند تا فضای یک دستی برای دوستان خلق بشود.
به هر حال ما نیز چون دست اندرکاران ورزش و دوستان بی ریا و فداکار مدیر خوشحالیم که حضور تور دوچرخه سواری آذربایجان در سرعین بر مشکلات ورزش ما غلبه کرده و نوید روزهای بهتر برای آن را وعده داده است.
حالا مغرضان و ورزش نفهم ها ممکن است بگویند این میزبانی برای ورزش استان و دوچرخه سواری آن چه دستاوردی هایی داشته و اصولا این میزبانی برای استان چقدر آب خورده است. بدانید که این حرف از حلقوم هر کسی که بیرون بیاید خائن است و ناآگاه به ورزش و اصول حاکم بر آن.
بدانید اگر کسی به میزبانی سرعین معترض باشد حتما به منافع اش دست پیدا نکرده و به مقاصد شومش نرسیده است و در نهایت باید بپذیریم که بهترین درمان برای ورزش اردبیل میزبانی رقابت های بین المللی است و لاغیر.