1

نگرانی هواداران، بی توجهی مسئولان

 ‍ چند روزری است که در فضای مجازی علاقه مندان به فوتبال و فعالین رسانه های ورزشی بحث تیم شهرداری و سرگردانی آن برای حضور در مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم را مطرح کرده و از بی تفاوتی مسئولان و از دست دادن زمان گله مند شده اند.
متأسفانه اراده ای برای تعیین تکلیف تیم در مسئولان مشاهده نمی شود. از طرف دیگر اصرار بازرسی بر ممنوعیت شهرداری ها برای سرمایه گذاری در تیم های ورزشی حرفه ای زمینه خوبی برای توجیه کم کاری ها و بی توجهی ها را فراهم کرده است.
تجربه سال های اخیر ثابت می کند که اقدام مسئولان در ثانیه های آخرِ مهلت قانونی اعلام آمادگی نتیجه ای جز شکست و سرخوردگی و عدم موفقیت برای تیم نداشته و امسال نیز اگر بخواهند چون سال های اخیر اقدام نمایند ترک این عادت می تواند بهترین اقدام و شایسته ترین عمل محسوب گردد.
فوتبال اردبیل در روی کاغذ بهترین است. در این ارتباط همه قهرمانِ حرف زدن و ادعا کردن هستند ولی در عمل آن چه دیده می شود تفاوتی است که بین واقعیت ها و ادعاها وجود دارد.
اگر قرار باشد که امسال نیز تیم شهرداری با اما و اگر و با ناز و کرشمه مسئولین و قهر و عتاب دست اندرکاران و نداری و درماندگی در رقابت ها حضور پیدا بکند بهتر خواهد بود که اقدامی انجام نشود و برای همیشه پرونده این تیم مختومه گردد.
یک پیشنهاد
کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی که خود را برای حضور در یک رقابت سخت و طاقت فرسا آماده می کنند معمولا برای جلب اعتماد رأی دهندگان به اقدامات مختلفی از جمله انجام هزینه های جانبی روی می آورند.
کاندیداهایی که از وضعیت مالی مطلوبی برخوردار بوده ویا از حمایت حامیان ثروتنمد برخوردار هستد می توانند امسال هزینه های مربوط به حضور تیم شهرداری در رقابت ها را تقبل نمایند. اگر چنین کاری صورت بگیرد کاندیدهای احتمالی مطمئن باشند که آرای بازیکنان، خانواده آن ها، تماشاگران و علاقه مندان به فوتبال و نزدیکان و دوستان آن ها را از هم اینک به نام خود ثبت می کنند. هزینه در این راه می تواند کاندیدای احتمالی را برای نوشته شدن اسمش بر روی تعرفه های رأی مطمئن نماید.
فوتبال و فوتسال استان در بهترین دوران خود به سر می برد. از افزایش تعداد ناظران کشوری تا فعالیت چشمگیر ناظران داوری وبرگزاری پرشکوه رقابت های لیگ استانی در مقاطع سنی مختلف و در سطوح مورد تأئید فدراسیون با استقبال بی نظیر تماشاگران و افزایش روز افزون تعداد باشگاه های مجوز دار استاندارد و توسعه آکادمی ها و مدارس فوتبال با همه امکانات مورد نیاز و پیش بینی شده در آئین نامه ها ، فوتبال ما را در موقعیتی مطلوب و یک سر و گردن بالاتر از بیشتر مناطق و استان های کشور قرار داده است و چنانچه معضل تیم های بزرگسال حاضر در رقابت های لیگ دسته سوم نیز برطرف گردد امسال می تواند به عنوان برترین سال فوتبالی در تاریخ ورزش و فوتبال منطقه به ثبت برسد!!!