1

آستانه تحمل خود را بالا ببریم/شایستگی بهراد برای صعود

پایین بودن ضریب تحمل هواداران، تماشاگران و برخی از مسؤولین می تواند برای ورزش این استان عواقب ناخوشایندی را به دنبال داشته باشد. از هر تیم ورزشی حاضر در سطوح مختلف رقابت های لیگ باید به اندازه امکانات، توانایی و داشته هایش انتظار داشت. این که چشم بر روی واقعیت ها ببندیم و از روی احساسات قضاوت کرده و هر نتیجه ای که در رقابت ها به دست می آید را زیر تیغ انتقاد قرار بدهیم نمی تواند کاری منطقی باشد.
این مقدمه را نوشتیم تا بگوئیم نتایجی که بهراد تاکنون در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور گرفته است قابل تقدیر است. خصوصی بودن باشگاه و تامین هزینه های آن توسط عاشقان صادق فوتسال، بومی بودن صد در صدی تیم و استفاده از جوانان آینده ساز فوتسال استان، اهمیت ندادن بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه به حاشیه ها و نقل و قول های غیر منطقی و حرف و حدیث های بی اساس و بی پایه و همکاری عده ای جوان علاقه مند و عاشق به کار با باشگاه از مهم ترین این عوامل محسوب می شوند.
آیا تا به حال از مسؤولین استان و کسانی که سنگ ورزش و شور و نشاط جوانان را به سینه می زنند و در حرف زدن گوی سبقت از همه می ربایند از حال و روز تیم و چگونگی تامین هزینه ها پرسیده اند و قوت و قلبی شده اند؟
برخورد منطقی با واقعیت ها اجازه رفتار احساساتی و چشم بسته به انسان را نمی دهد. در ورزش بر پایه امکانات باید به قضاوت نشست . با یک یا دو پیروزی نباید از خود بی خود بشویم و در اول راه به طرق مختلف توقع جامعه را بالا ببریم وبا دو شکست هم عنان اختیار از دست داده و انتقاد را آغاز بکنیم.
همین حضور در رقابت های لیگ یک و جرئت حامیان آنها برای مدیریت تیم کار بزرگی است که آنها انجام داده اند و اگر بتوانند در پایان فصل سهمیه استان در لیگ یک را حفظ بکنند کارشان ستودنی و در تاریخ فوتسال اردبیل به یاد ماندنی خواهد بود.
البته این گفته ما به این معنی نیست که بهراد در ادامه رقابت ها ناتوان از صعود در جدول رده بندی است
به هیچ عنوان چنین فکر نمی کنیم بلکه معتقدیم بهراد با بهره بردن از بازیکنان جوان و جویای نام و حضور مربیانی نام آشنا و با سابقه با رزومه ای موفق می تواند در هفته های آینده پله های صعود را به آرامی طی بکند و در شان فوتسال اردبیل جایگاه مناسبی در جدول رده بندی را به دست آورد.
مالکین تیم، بازیکنان و کادر فنی تاکنون وظایف خود را به خوبی انجام داده و تلاش کرده اند و از این به بعد در کنار آنها مسؤولین، تماشاگران و هواداران نیز لازم است به وظیفه خود عمل نمایند و با حمایت همه جانبه و منطقی تیم را برای پیمودن موفقیت آمیز بقیه راه همراهی نمایند.
بهراد شایستگی کسب پیروزی و قرار گرفتن در جایگاه مناسب جدول رده بندی را دارد. این تیم از توان بیشتری برخوردار بوده و می تواند برای استان افتخار آفرین باشد. امید آن داریم تا دیدار خانگی هفته جاری به نوعی در بالابردن روحیه تک تک اعضای تیم و افزایش آمادگی روحی و روانی آنها اقدام به موقع انجام پذیرد.