1

بسیج ۲۱ پروژه عمرانی را در خلخال اجرا کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال از اجرای۲۱ طرح و پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ جهانبخش عطایی درحاشیه برگزاری ویژه برنامه‌های هفته بسیج افزود: بسیج سازندگی این شهرستان برای اجرای  این پروژه‌ها بیش از  ۱۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

او با اشاره به تلاش‌های نیروی مقاومت بسیج سپاه در عرصه‌های مختلف سازندگی، محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی مناطق محروم روستایی منطقه اظهار کرد: تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی و معیشتی این شهرستان از جمله طرح آبرسانی شرب به ۲ روستای محروم در بخش شاهرود این شهرستان هم‌اکنون آماده بهره‌برداری بوده و در این هفته افتتاح  می‌شوند.

سرهنگ عطایی گفت: بسیج همچنین در اجرای ۲ پل و سنگ فرش معابر در روستای تیل با دهیاری این روستا مشارکت و در اجرای یک دهنه پل در روستای طولش از توابع بخش مرکزی این شهرستان به بنیاد مسکن این شهرستان کمک کرده است.

وی اظهارکرد:بسیج  خلخال در اجرای پروژه های احداث مساجد روستایی در طول سال جاری با اعضای هیات امنای این مساجد مشارکت داشته و با کمک بسیح پروژه‌های نیمه تمام احداث مسجد تکمیل شده است .

او افزود: بسیج امسال اقدام به احداث چهار باب خانه محرومان در مناطق مختلف این شهرستان کرده که یک واحد از آنها پیش از این بهره‌برداری شده،۲ واحد در هفته بسیج افتتاح ویک واحد نیز در ایام دهه  فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه خلخال از اجرای طرح های وپروژه های احداث پایگاه های مقاومت بسیج در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد و گفت:یکی از این پروژه‌ها هم اکنون تکمیل و آماده بهره برداری است که در ایام هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

وی  افزود: بسیجیان در روزهای سخت همواره در صحنه بوده و کارنامه درخشانش  اینک این نوید را می‌دهد که به‌ یک نیروی جهانی تبدیل شده، به‌طوری که یکی از موانع اصلی حرکت استکبار در جای جای جهان بسیج است.