1

آتش‌سوزی در کارخانه‌ای در نمین ۱۲ میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: حادثه آتش‌سوزی کارخانه “مشگین‌فوم سبلان” در شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان نمین خسارت ۱۲ میلیارد ریالی برجای گذاشت.
سردار هوشنگ حسینی افزود: در این آتش‌سوزی که سه سوله بزرگ این کارخانه طعمه حریق شده بود، بعد از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۲۰ هزار رول فوم بسته‌بندی شده و ۱۸ تن مواد اولیه پلی‌اتیلن در آتش سوخته است.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با تقدیر از زحمات آتش‌نشانان و همکاری پلیس در مهار آتش مهار بیان‌کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
سردار حسینی با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را اتصال جریان برق اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: خسارت وارده بر اثر این آتش سوزی ۱۲ میلیارد ریال اعلام شده است.
به گزارش ایرنا، شامگاه روز یکشنبه دهم آذرماه به علت نامعلومی کارخانه تولید فوم در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل طعمه حریق شده بود.
با تلاش آتش‌نشانان شهرستان نمین و شهرک صنعتی و همچنین اعزام نیروهای کمکی از مرکز استان آتش‌سوزی در کارخانه فوم بعد از ۲ ساعت مهار شد.
در این حادثه هفت کارگر کارخانه فوم‌سازی به علت دودگرفتگی و ۲ آتش‌نشان به‌دلیل سوختگی سطحی دچار حادثه شدند که در محل اقدامات اولیه درمانی صورت و برای مداوا به مراکز درمانی اردبیل انتقال یافته بودند.