1

احترام به رأی مردم

آزادانه در فضای مجازی هرچه دلمان می خواهد می نویسیم و هر کسی را که بخواهیم تخریب می کنیم و طلبکارانه جز خود به گفته های دیگران اهمیتی قائل نمی شویم.
این کار اگر از فعالین عرصه رسانه سر بزند و منطق و برهان جای خودش را به یک دندگی و عناد بدهد سؤال برانگیز می شود.
هر موردی که به یک فرد در فضای مجازی نسبت داده می شود باید ادله و برهان نیز به دنبالش وجود داشته باشد. صرف گفتن جمله ای مبنی بر دروغگو و فریبکار بودن یک فرد قابل قبول نمی تواند باشد. باید موارد دروغگویی و فریب مردم به ترتیب 1و2و3 به جامعه عرضه شود تا افکار عمومی خود تصمیم بگیرد.
مردم ایران اسلامی به خوبی سره را از ناسره جدا می کنند. خدمتگزار را از خائن و کارآ را از تنبل، مغرور را از متواضع ، شعار را از واقعیت، پاکدست را از رانت خوار و دروغگو را از راستگو تشخیص می دهند.
مردم نتیجه تشخیص خود را در عرصه های مختلف در معرض دید قرار می دهند. انتخابات نمونه بارزی از اعلام نظر مردم در قبال برخی از افراد است. وقتی فردی که خود را در معرض قضاوت مردم قرار داده و نمره عالی و یا قابل قبول از مردم دریافت می کند لجاجت و بر طبل مخالفت در قالب کلمات کلی کوبیدن نمی تواند اقدامی منطقی باشد.
گاهی برخوردها و موضعگیری ها از تعصبات جناحی و حزبی سرچشمه می گیرد . در این حالت وقتی یکی از وابستگان جناحی مورد انتقاد قرار گرفته و وابسته دیگری از این جناح با دریائی از محبت و عنایت مواجه می شود رفتارها سؤال برانگیز و برخواسته از تسویه حساب های شخصی تلقی می شود.
اگر خود را خدمتگزار مردم می دانیم و در حرف خود را قطره ای از دریای بیکران مردم همیشه در صحنه می نامیم باید به رأی و نظر اکثریت جامعه احترام بگذاریم و با موضعگیری در قبال خواسته آن ها از جایگاه غرور و خود محوری سخن نگوئیم.
هر هقت منتخب مردم استان برای حضور در یازدهمین دوره مجلس شوای اسلامی با رأی مردم انتخاب شده و به جایگاه رسیده اند، مدعیان خدمتگزاری مردم باید حرمت رأی و نظر آن ها را نگاه دارند و از تخریب منتخبین جدا خودداری کنند.
ناگفته پیداست که اگر مواردی مستند برای محکومیت افراد منتخب در دست باشد آقایان بهتر است به جای مانور دادن در فضای مجازی اولا موارد را به صراحت اعلام کرده و برای رد اعتبار نامه به موقع مدارک خود را به بخش مربوطه در مجلس ارائه نمایند.