1

پنج توزیع کننده الکل‌های تقلبی در بیله سوار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری پنج مجرم که اقدام به تهیه و توزیع الکل‌های تقلبی می‌کردند در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی بیله‌سوار خبر داد.
سردار هوشنگ حسینی گفت: با شیوع ویروس کرونا و نشر اکاذیب و شایعات مختلف مبنی بر کاهش تاثیر این ویروس با نوشیدن مشروبات الکلی در شبکه‌های اجتماعی و ترغیب افراد ناآگاه به مصرف این ماده برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب اقدام به تهیه مشروبات الکلی دست‌ساز و تقلبی با مارک اتانول و با استفاده از وایتکس و الکل متانول کرده و سپس با قیمت‌های بالا به فروش می‌رساندند.
وی افزود: تعدادی از شهروندان بویژه جوانان به سبب ناآگاهی با مصرف این نوع الکل دچار مسمومیت شدید و قطع عضو شده و در برخی موارد نیر جان باختند.
وی اظهار داشت: با انجام بررسی‌های تخصصی، اشرافیت کامل اطلاعاتی و افزایش کنترل‌های انتظامی ردپای پنج نفر که در رابطه با تهیه و توزیع الکل‌های تقلبی فعالیت مجرمانه داشتند، شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیات مقتدرانه ماموران پلیس امنیت عمومی بیله سوار دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به کشفیات به دست آمده از دستگیر شدگان بیان کرد: در این عملیات ۱۴۰ بطری مشروبات الکلی دست ساز یک لیتری و ۲۵۰ لیتر الکل تقلبی کشف شد.
سردار حسینی با تاکید بر اینکه پلیس با حداکثر توان عملیاتی و تعهد در خدمت امنیت، آرامش و آسایش مردم بوده و برخوردی قاطع با مجرمان، قانون‌گریزان و مخلان آرامش فردی و عمومی خواهد داشت، اضافه کرد: مشارکت اجتماعی در این عرصه توفیقات پلیس را تضمین می‌کند.