1

سال جدید و باید های ورزش اردبیل

سال نو و بهار طبیعت را خدمت همه همراهان، دوستان و جامعه ورزش تبریک عرض می نمائیم. امیدواریم که سال جدید برای مردم قهرمان، مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی سالی سرشار از آرامش و موفقیت باشد. امیدواریم که عنایت حق شامل حال ملتِ همیشه در صحنه ایران باشد تا بتوانند با غلبه بر ویروس کرونا زندگی عادی را از سر بگیرند و برای پیشرفت و توسعه کشور دست در دست یکدیگر تلاش نمایند.
شیوع ویروس کرونا و مبتلا شدن جمعی از هموطنان به آن و جانباختن تعدادی، غبار اندوه بر چهره ها پاشید و صدای بهار نتوانست در افزایش شور و نشاط در جامعه نقش آفرینی بکند.
در آغاز سال نو به دلیل مشکلات ناشی از کرونا، دل همه هموطنان گرفت ولی با ایثار و فداکاری کادر پزشکی، همت و اراده مردم و همراهی مسئولین و با غلبه بر این بیماری در آینده ای نزدیک رنگین کمان آرامش و نشاط در جامعه انقلابی ما باز هنر نمایی خواهد کرد.
انسان ها در زندگی مشغول امتحان دادن هستند و خوش به حال آنهائی که از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببرند و آزمون ها را با سربلندی پشت سر بگذارند.
مبارزه با ویروس کرونا و محافظت از افراد برای آلودن نشدن به آن، گوشه ای از همبستگی و همکاری و همدلی ملت مسلمان را به نمایش گذاشته است. ایرانی ها در صحنه های مختلف در کنار یکدیگر بودن و غلبه بر مشکلات را بارها و در سطح وسیعی تجربه کرده اند. مگر روزهای پر التهاب انقلاب را می توان فراموش کرد، مگر حمایت ها و پشتیبانی های هشت سال دفاع مقدس در ذهن ها نیست؟ مردم این بار نیز برای غلبه بر کرونا در کنار یکدیگر قرار می گیرند و با به کار بستن دستورات فرماندهان جامعه، طعم شیرین موفقیت و آرامش را می چشند و صحنه ای دیگر از ابتکار ، ایستادگی و مقاومت را به نمایش می گذارند.
.ورزش در سال جدید
در سال 99 نیز چون سال های گذشته بودن در خدمت ورزش را افتخاری برای خود قلمداد می کنیم و مسلما برای سربلندی و توسعه آن از هیچ کوششی کوتاهی نحواهیم کرد.
هرچند که ممکن است در ماه های اول سال جدید اماکن و فعالیت های ورزشی با تعطیلی ناخواسته مواجه بشوند اما جوانان استان برای حفظ آمادگی با توجه به امکانات منازل اقداماتی بعمل می آورند تا با عادی شدن شرایط بتوانند در کمترین زمان ممکن به نقطه اوج آمادگی دست پیدا کنند.
امیدواریم در سال جدید ورزش استان از دروغگویی و تملق، از ریا و خودنمایی، از نیرنگ و شیّادی و از استفاده زهر به جای دارو و از تزلزل اخلاقی فرسنگ ها فاصله بگیرد و شرایط مناسبی برای خدمت خدمتگزاران و فعالیت عاشقان و افراد خوش نام و امتحان پس داده و دارای رزومه ای روشن و پیشینه درخشان فراهم گردد.
مشکل ورزش استان، پهلوان پنبه هائی هستند که با جعل عناوین به دنبال خودنمائی و تاختن در این عرصه هستند. آنها که پایبندی به معیارها و مبانی اخلاق را در دستور کار قرار ندهند مثمرثمر بودنشان برای ورزش جای شک و تردید می تواند داشته باشد و کسانی که با دروغ و آمارسازی و چشم بستن بر واقعیت ها در فکر سرپوش گذاشتن بر حقایق و دو دستی چسبیدن بر میز ریاست باشند، خائنینی هستند که ظلم و ضربات آنها بر ورزش نمی تواند قابل چشم پوشی و بخشایش باشد.
و در نهایت امیدواریم همه فعالان عرصه ورزش در سال 99 گردن نهادن به ضابطه و قانون و رعایت حد و حریم را در عمل به نمایش بگذارند و پایبندی به مقررات را در عمل و نه در حرف به اثبات برسانند و از هرج و مرج ناشی از بی توجهی به قانون را در حوزه مسئولیت و ریاست خود به حداقل برسانند. انشااله.