1

اعلام زمان ثبت نام لیگ برتر و دسته یک والیبال/ اردبیل در حسرت لیگ یک

شرایط و زمان‌بندی ثبت‌نام لیگ‌های برتر و دسته‌یک مردان و بانوان کشور در سال جاری اعلام شد.

کمیته رویدادها و مسابقات در نظر دارد پس از تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا، مسابقات والیبال باشگاه‌های برتر و دسته یک مردان و بانوان سال ۹۹ کشور را برگزار کند.

فدراسیون والیبال در مکاتبه با باشگاه‌های فعال این رشته ورزشی، شرایط و زمان‌بندی ثبت‌نام و قرعه‌کشی این مسابقات را اعلام کرد که براساس آن باشگاه‌ها تا ۳۱ خردادماه فرصت اعلام آمادگی، برای حضور در این رقابت‌ها را دارند.

در این مکاتبه تاکید شده است که شرکت هر باشگاه در لیگ‌های برتر و دسته یک سال ۹۹، منوط به تسویه‌حساب کامل مالی با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال است.

زمان‌بندی ثبت‌نام لیگ‌های برتر و دسته‌یک مردان و بانوان کشور در سال ۹۹ به قرار زیر است:

۳۱ خردادماه: آخرین فرصت اعلام باشگاه‌ها

۱۵ تیرماه: آخرین فرصت برای ارسال برگه تسویه‌حساب مالی با ورزشکاران، کادرفنی و فدراسیون والیبال

۲۵ تیرماه: آخرین فرصت برای ثبت‌نام تیم‌ها و واریز مبلغ ورودی به حساب فدراسیون

۱۰ مردادماه: آخرین فرصت برای ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان

۲۰ مردادماه: قرعه‌کشی

یادآوری می‌شود باشگاه‌هایی می‌توانند برای حضور در لیگ برتر و دسته یک اعلام آمادگی کنند که تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۹ تسویه حساب با فدراسیون والیبال را انجام داده باشند و در غیر این صورت، اعلام آمادگی آنان کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

این مطلب باید مورد توجه استاندار اردبیل قرار بگیرد. وعده وی برای حضور یک تیم از اردبیل در لیگ دسته یک برای رقابت های فصل گذشته بود آیا نمی توان قضای آن وعده را به عمل آورد و امکان حضور یک تیم از اردبیل برای فصل پیش رو را فراهم کرد؟

خدا را شکر که این روزها سرمایه گذاران غیر بومی برای حضور فعال در عرصه سرمایه گذاری در استان روی خوش نشان می دهند، آیا امکان تحت پوشش قرار دادن یک تیم از استان در دسته یک توسط آنها  امکان پذیر نیست؟

این مشکل اگر مسئولین و استاندار اردبیل بخواهد قابل حل می شود. ولی هرچند که دوستداران والیبال علاقه مند به حضور یک تیم از منطقه در لیگ هستند ولی همچنان انتظار می رود که استاندار با روی کار آمدن مدیر کل مورد حمایت خود، بحث بدهی های مربوط به میزبانی لیگ والیبال ملت ها را نیز حل و فصل نماید. انشااله