1

جعفری از همکاری با تیم فوتبال انصراف داد

محمود جعفری به دلیل عدم توجه مسؤولان و نابسامان بودن وضعیت تیم فوتبال از اد امه همکاری با تیم بی نام اردبیل انصراف داد.
به دنبال دربدری تیم و سرگردانی بچه سر راهی فوتبال اردبیل ، هیات فوتبال استان برای مدیریت و اداره امور تیم تا پایان فصل به شرط پرداخت بدهی شهرداری به هیات فوتبال اعلام آمادگی نمود و سرپرستی تیم به محمود جعفری سپرده شد.
وی در بیست روز گذشته علی رغم محدودیت زمان موفق شد تیم را که در حال فروپاشی بود سازماندهی نماید و برای یک دیدار خانگی و یک مسابقه خارج از خانه آماده کند.
وی امکروز در تماس خبرنگار ما برای آگاهی از وضعیت تیم و برنامه تمرینات گفت: ادامه همکاری با وضعیتی که در تیم حاکم است امکان پذیر نبوده و نیست. مسؤولان و آنهایی که باید از این تیم حمایت کنند بیشتر قول ها و وعده هایشان در حد حرف باقی می ماند و بدون شک با وعده این مسؤول و یا آن دست اندرکار نمی توان مجموعه ای را در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه ها به سامان رساند.
جعفری که از چهره های علاقه مند به فوتبال است در ادامه گفت: امروز به دلیل این مشکلات بطور کتبی عدم همکاری خود با تیم را به هیات فوتبال استان اعلام نمودم.
وقتی که دست اندرکاران شهر، علی رغم تذکرات مکرر دلسوزان فوتبال برای تعیین تکلیف تیم امروز و فردا می کنند و وقتی که شهرداری نمی تواند در طول شش ماه گذشته از نظر حقوقی تیم را آماده تحویل به متقضیان نماید، آیا انتظاری بیش از وضعیت موجود می توان داشت؟ حرف ها برای گفتن زیاد است که در فرصت های مناسب به آنها خواهیم پرداخت.