1

انتظار از مدیر ورزشی؛ عکس العمل مناسب در قبال دروغ و دروغ گویی

اوضاع و احوال این روزهای ورزش به دلیل شرایط حاکم از شیوع ویروس کرونا مطلوب نیست. در چنین وضعیت، چاپلوسان هذیان گو و فرصت طلبان مترصد، میدان داری می کنند تا شاید از آشفتگی بازار برای خود کلاهی بدوزند و بهره برداری نمایند.

پنجه در پنجه انداختن با کسانی که دین می فروشند و دنیا می خرند کار سختی است. در قبال آن ها جز هوشیاری چاره ای دیگر نیست.

امیدواریم با مساعد شدن شرایط، وضعیت به گونه ای رقم بخورد که دوستان کاردان و کارفهم طرح های بزرگ تر و به نفع ورزش را به مورد اجرا بگذارند و عرصه برای جولان دادن دلال صفتان را تنگ کنند.

امیدواریم که مدیر کل ورزش و جوانان که چهره ای بین المللی و از جنس ورزش و آشنا به امور آن است خود قبل‌از همه برای آمارسازان و شعار دهندگان امکان ابراز وجود ندهد. هر وقت که وی در مقابل ادعاهای بی پایه، فخر فروشی های بی اساس، آمارهای ساختگی، خود بزرگ بینی های آزار دهنده و رفتارهای گول زننده بلافاصله عکس العمل نشان بدهد دیگر چنین افرادی جرئت طرح مسائل انحرافی را نخواهند داشت.

وقتی جماعتی سر قافله را کج بکنند و همه چیز را فدای ماندن در پست ها و محکم کردن میخ های مدیریت نمایند اعتماد به آن ها رنگ می بازد. آن ها که نقاب مردم دوستی و ورزش دوستی بر چهره می زنند و با دشمنان ورزش عهد و پیمان می بندند و در لباس دوست ورزش به دشمنان آن چشمک می زنند بالاترین و سهمگین ترین ضربات را به ورزش می زنند.

باید بدانیم و با تمام وجود درک کرده باشیم هر کسی که بوده باشیم و صاحب هر جاه و جلال و جبروتی که باشیم و ده ها عنوان های اصلی و ساختگی را یدک بکشیم فردای قیامت باید تقاص پس بدهیم مگر اینکه اعتقادی نداشته باشیم و منافقانه ادای افراد معتقد و عاشقان حق را در آوریم.

از سجاد انوشیروانی انتظار جامعه ورزش بیشتر و بیشتر است و مسلما اگر این قهرمان پرآوازه در همان ماه های اول آغاز خدمت به ورزش در سنگر مدیریت کلان، دروغگویان متظاهر و بلند پروازهای شناخته شده را به کار خلاف عرف و اخلاقشان آشنا بکند بهتر و بالاتر در خدمت به ورزش منطقه خواهد بود و بر محبوبیت اش در جامعه ورزش اضافه خواهد کرد.