1

اردبیل در لیگ برتر فوتسال

حضور فوتسال اردبیل در لیگ برتر، بهترین، شیرین ترین و دلچسب ترین خبر ورزشی در اولین ماه های سال جاری بود.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در خبری که بر روی سایت قرار داده از قول رئیس هیئت فوتبال استان اعلام داشته است: ”در حال حاضر در رشته فوتسال از استان تیم در لیگ برتر و لیگ دسته ۲ حضور دارد“.

خدا را شکر که بالاخره آرزوی چندین ساله دوستداران فوتبال و فوتسال برای داشتن نماینده ای در لیگ برتر برآورده می شود و بر اساس گفته رئیس هیئت، استان در لیگ برتر اردبیل صاحب کرسی و تیم می شود.

در فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر از استان تیمی حضور نداشته و مسلما این خبر خوب برای فصل آینده است که می تواند موجی از خوشحالی و رضایت از دست اندرکاران امر و عاملان این موفقیت را به همراه داشته باشد.

در پیگیری این خبر، روابط عمومی اداره کل صحت نقل و قول از رئیس هیئت فوتبال استان را تأیید کرد. اردبیل با برخورداری از امکانات استاندارد برای فوتسال می تواند در صورت حمایت های لازم علاوه بر استمرار حضور در لیگ برتر، موجبات صعود تیم های دست دومی به لیگ دسته یک را نیز فراهم بکند.

متأسفانه در فصل گذشته دو تیم فوتسال استان

در لیگ دسته دو امکان صعود از دور مقدماتی را به دست نیاوردند ولی اگر کوره فوتسال استان با حضور یک تیم در لیگ برتر داغ شود مسلما راه موفقیت برای تیم های لیگ دو و تیم های حاضر در رقابت های مناطق نیز هموار می شود.

بدون شک رئیس هیئت فوتبال استان با اعلام کلی این خبر در آینده با پرداختن به مساپل جزپی و چگونگی تشکیل تیم و ارگان ها و یا شرکت های حامی آن اطلاعات بیشتری را در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد.

اگر خبر گفته شده توسط رئیس هیئت فوتبال استان در مورد لیگ برتر فوتسال که در دیدار با مدیر کل ورزش بیان شده تحقق یابد نام و یاد بانیان این کار به نیکی در تاریخ ورزش این دیار به ثبت رسیده و منتی بزرگ بر گردن ورزش استان خواهد بود.

ادعای حضور یک تیم از فوتسال استان در لیگ برتر امیدواریم مقدمه ای برای صعود تیم های فوتسالی حاضر در دسته دو به دسته یک و مناطق به دسته سه باشد.

با اطلاعاتی که در آینده در این مورد داده می شود جامعه ورزش با زحمات طاقت فرسا و در نوع خود شاهکاری که منجر به اعلام موجودیت تیمی از استان در لیگ برتر فوتسال شده آشنا می شوند و در مقابل عظمت کار دست اندرکاران مربوطه اش سر تعظیم فرود می آورند. انشااله.