1

لیگ برتر و دسته یک مدارس استان راه اندازی می شود

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت : لیگ برتر و دسته یک مدارس استان برای اولین بار در کشور در اردبیل راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل؛ درراستای حضور موفق در بازی های آسیایی، پاراآسیایی و المپیک جوانان و سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر باحضور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل جلسه باهیئت فوتبال استان برگزار و برنامه ها و عملکرداین هیئت برگزار شد .

دراین جلسه رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بابیان اینکه آماده سازی برای راه اندازی لیگ فوتبال مدارس استان انجام گرفته است گفت : در سالجاری به همت هیئت فوتبال لیگ برتر و لیگ دسته یک مدارس استان برای اولین بار در کشور در اردبیل راه اندازی می شود.

او با بیان اینکه امسال جهت استعدادیابی فستیوال زیر ۱۰ الی ۱۲ سال را برگزار می کنیم خاطرنشان کرد: درسال جاری همچنین ساماندهی و بهیه سازی مدارس فوتبال سطح استان را با جدیت پیگیری می کنیم .

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با اشاره به اینکه هیات های ورزشی برای رسیدن به موفقیت باید برنامه هدفمند داشته باشند اظهار کرد : هیات تمام تمامی کارهای خود را از روی برنامه ریزی و هدفمند جلو میبرد .

وی افزود : درحال حاضر در رشته فوتسال 2 تیم از اردبیل دررده سنی بزرگسالان درلیگ دسته 2 کشور حضور دارد . همچنین دربحث داوری هم ازاستان داورانی در لیگ های مختلف قضاوت می کنند .امسال بیش از ۲۷۸ مورد مسابقه فوتسال رسمی درسطح کشور برگزار و قطعا نمایندگان اردبیل هم شرکت خواهند داشت.

او در پایان با اشاره به اینکه تلاش می کنیم خود را برای المپیاد استعدادهای برتر آماده کنیم افزود: برای حضور موفق دراین رقابت ها نیاز به بودجه و برنامه ریزی دقیق داریم و دراین راستا تلاش می کنیم .