1

کلید حل مشکلات استان وحدت نمایندگان مردم

کلید حل مشکلات استان در یک جمله خلاصه می شود، وحدت، همدلی و یک زبانی نمایندگان.

تجربه می گوید که در سال های گذشته در آستانه آغاز فعالیت دوره های مختلف مجلس شورای اسلامی، منتخبین از وحدت نمایندگان و لزوم آن سخن گفته اند ولی علی رغم همه امیدواری ها با گذشت زمان این امر محقق نشده است. این نوع وحدت یعنی با هم بودن نمایندگان مردم در عمل و نه در حرف آرزویی برای مردم منطقه می باشد.

با نزدیک شدن به زمان آغاز فعالیت دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی این بحث دوباره مطرح شده و همه امیدوارند که هفت نماینده مردم استان این بار دست در دست هم گذاشته، قید منیت را بزنند و به فکر مردم و رفع مشکلات و کمبود ها باشند.

علی نیکزاد منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مورد وحدت نمایندگان می گوید: وحدت در میان منتخبین مردم ریشه دوانیده است. حرف هایی که در حاشیه ها مطرح می شود بی پایه است. تصمیم گرفته شده که مشکلات همه مناطق استان با همت نمایندگان پیگیری شود.

وقتی همه نمایندگان استان با هم باشند و منافع منطقه را به منافع شخصی، باندی و جناحی ترجیح بدهند مسلما مسئولین جرئت روی آوردن به مدیران غیر بومی و زیر پا گذاشتن حق و حقوق جوانان لایق این استان را نخوئاهند داشت.

وقتی هفت نماینده استان بحثی به نام منیت را در وجود خود دفن بکنند مرکز نشینان مسئول، فکر وعده های بی اساس را نمی توانند در سر بپرورانند.

زمانی که همه نمایندگان استان به حمایت از همدیگر اقدام نمایند وزیر و معاون رئیس جمهوری که بتواند به درخواست های آن ها اهمیت ندهد وجود نخواهد داشت.

و اگر نمایندگان مردم استان وحدت را در عمل معنی بکنند آتش بیاران معرکه برای دامن زدن به برخی از مسائل قومی و منطقه ای فرصت ابراز وجود نخواهند داشت.

مردم اگر نمایندگان استان را در همه حال دست در دست یکدیگر ببینند اعتماد به آن ها را در بالاترین درجه ممکن به نمایش می گذارند . این مردم قدردان هستند و نکته سنج.

سرنوشت همه نمایندگانی که در پایان دوره مأموریت چهارساله قادر به انتخاب دوباره نشده اند باید مورد توجه نمایندگان فعلی قرار بگیرد. آن ها تلاش بکنند تا با غلبه بر حاشیه ها بر متن در کنار یکدیگر بیشتر بها بدهند.

استان اردبیل از حضور و یکه تازی مدیران غیر بومی در طول تاریخ خسارات زیادی را متحمل شده است. نابودی استعدادهای جوانان منطقه یکی از پیامدها و نتایج فعالیت مدیران غیر بومی در استان می باشد ولی این بار امیدواریم نمایندگان مردم کاری بکنند کارستان و برای خدمت جوانان مستعد به مردم به خوبی برنامه ریزی نمایند. انشااله.