1

راهپیمایی روز قدس در مناطق قرمز اردبیل با رژه موتوری برگزار می‌شود

استاندار اردبیل اعلام کرد که راهپیمایی روز قدس امسال در مناطق با وضعیت سفید از نظر شیوع بیماری کرونا با حضور مردم و در مناطق با وضعیت قرمز با رژه خودرویی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس گفت: پیشنهاد بر این است که در شهرهایی که وضعیت قرمز و زرد دارند راهپیمایی به‌صورت موتوری و رژه خودروها برگزار و در شهرهای دارای وضعیت سفید راهپیمایی عادی با رعایت پروتکل بهداشتی انجام شود.

وی گفت: ستاد مبارزه با کرونا و هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن روز قدس پیشنهادها را جمع آوری کرده و نتیجه نهایی را در روزهای آتی اعلام می‌کند.

وی ‌با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچنان شاهد حضور میلیون‌ها مسلمان در خیابان‌ها به شکل مختلف برای محکوم کردن رژیم اشغالگر خواهیم بود، اظهارداشت: امسال نیز با راهپیمایی گسترده ثابت می‌کنیم که در مقابل رژیم‌های متخاصم ایستادگی کرده و قصد هیچگونه عقب‌نشینی از آرمان‌های امام و انقلاب را نداریم.

وی با بیان اینکه اسراییل و آمریکا با پرورش گروهکی به نام داعش قصد بر هم زدن وحدت مسلمانان را داشتند که با مجاهدت قاسم سلیمانی‌ها شکست خورد، افزود: جای  شهید سردار سلیمانی امسال در راهپیمایی روز قدس خالی خواهد بود اما راهپیمایی همچنان باشکوه و دشمن‌شکن برگزار خواهد شد.