1

نیکزاد؛ فرزند لایق و سزاوار اردبیل

نیکزاد؛ فرزند لایق و سزاوار اردبیل

امروز در تاریخ سیاسی اردبیل روز باشکوهی است. فرزندی از هزاران فرزند قهرمان، پاک دست و عاشق نظام و انقلاب، پرچم سرافراز اردبیل سربلند را در مجلس شورای اسلامی به اهتزاز در آورد و با کسب اکثریت آرا و انتخاب به عنوان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افتخاری دیگر برای منطقه و مردم قهرمان پرور و دلاور پرور استان رقم زد.

رأی نمایندگان مردم به علی نیکزاد نشان داد که خدمات این مرد بزرگ در طی سال های اخیر مورد توجه بوده و اردبیل باید به خود ببالد که در دامن خود فرزندانی کارآ و لایق و مورد اعتماد مردم ایران اسلامی پرورش داده است.

علی نیکزاد از همان روز اولی که برای خدمت در عرصه مجلس شورای اسلامی وارد صحنه شد با خدای بزرگ عهد بست در راهی که انتخاب کرده است کوتاهی نکند و برای اثبات حقانیت اردبیل و مردم قهرمان منطقه تا می تواند تلاش بکند.

نیکزاد فرزند خلفی برای اردبیل و استان می باشد. او از آغاز مسئولیت در دستگاه های اجرائی همیشه برای منطقه آبروداری کرده و سفیر خوبی برای اردبیل و نماینده ای لایق و سزاوار برای استان بوده است.

نیکزاد زمانی که در وزارت راه و شهرسازی انقلابی در ساخت مسکن برای اقشار آسیب پذیر ایجاد کرد و شب و وروز خودش را در اختیار تحقق آرمان های نظام قرار داد در دل مردم مستضعف و کم درآمد برای خود جا باز کرد و در جریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مزد همه دوندگی ها را از مردم قهرمان و ولایتمدار اردبیل، نیر، نمین و سرعین و در انتخاب هیئت رئیسه مجلس از مردم ایران اسلامی دریافت کرد.

مسلما از امروز نیکزاد با آغاز مسئولیت نمایندگی و قرار گرفتن در جایگاه نائب رئیسی مجلس، فصل جدیدی از خدمت به ایران اسلامی و استان قهرمان پرور را آغاز می کند و با تمام وجود برای پیشرفت و توسعه استان در کنار دیگر نمایندگان مردم منطقه تلاش گسترده ای را آغاز می کند.

انتخاب علی نیکزاد به عنوان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی را به همه مردم استان و علاقه مندان به پیشرفت و توسعه منطقه تبریک می گوئیم و امیدواریم این فرزند لایق اردبیل در سایه توجه و عنایت حضرت پروردگار در خدمت هر چه بیشتر به نظام و انقلاب و سربازی رهبر معظم انقلاب موفق باشد.