1

نیکزاد پرچمدار وحدت نمایندگان

چهارشنبه شب عزیزانی که موفق به تماشای گفتگوی زنده  اینستاگرامی علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین شدند حتما مشاهده کردند که وی در ارایه گزارش عملکرد دو هفته اخیر از لفظ من و یا اقدام من استفاده نکرد.

او همه اقدامات انجام یافته، ملاقات ها و تصمیم گیری ها را حاصلی از تلاش های مجمع نمایندگان ذکر کرد و همه را برای گشوده شدن باب جدیدی در تاریخ عملکرد نمایندگان استان امیدوار نمود.

سال هاست که مردم استان از وجود برخی از فاصله های غیر منطقی در بین نمایندگان استان گله مند بوده اند. ‌ در سال های گذشته گاهی اتفاق افتاده که نمایندگان استان در مقابل هم قرار بگیرند و منافع استان را فدای منیت ها و خود شیرینی ها بکنند و همه جیز را در پای ”من آنم که رستم بود پهلوان“ فدا کرده اند.

منیت ها و سبقت گرفتن نمایندگان از همدیگر برای تصاحب اقدامات انجام یافته و فخر فروشی ها و احساس برتری کردن ها، بزرگ ترین ضربات را در راه رسیدن استان به هدف های نهایی وارد کرده است .

ترس مردم از این بوده و هست که در دوره یازدهم نیز چنین جوی به حاکمیت خود ادامه بدهد ولی علی نیکزاد در گزارش خود به مردم ولایتمدار منطقه نشان داد که برای وحدت نمایندگان و همدلی و همراهی آنها با یکدیکر حساب جدیدی باز کرده است.

مسلما دیگر نمایندگان استان نیز چنین قصد و هدفی دارند و اگر همه نمایندگان در گزارش های خود اقدامات استانی و یا اقدامات چشمگیر شهرستانی را حاصلی از تلاش های مجمع به حساب آورند دیگر هیچ وقت خناسان و اختلاف افکنان جرئت به کار گیری راه های تفرقه آمیز بین نمایندگان را نخواهند داشت‌.

برای مدت محدودی هم که شده امتحان بکنیم . همه توفیقات به دست آمده در حوزه نمایندگان را حاصلی از تلاش و وحدت نمایندگان به حساب آوریم . خواهیم دید که مردم بیشتر از روزهای قبل قدردان نمایندگان خواهند شد.

استمرار محبوبیت در نزد مردم وابسته به منیت ها و یا زدن اقدامات دیگران به نام خود نیست. مردم می خواهند نمایندگان استان یک دل و یک صدا برای پیشرفت منطقه خیز بردارند و بدون شک قدرتی که وحدت هفت نماینده در پیشبرد امور می تواند داشته باشد یک نماینده هر چقدر هم که با نفوذ و کارآمد باشد قادر به خلقش نخواهد بود.